Ama 2 ay gibi bir sürede şişliklerin %80 azalır (tamamı 1 yıl), ucu da biraz daha düşer. Şimdi ancak kaba haline yorum yapabiliriz o da bence güzel olmuş :)
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Çok kötü duruyor çok yapay bende oldum daha çok doğal görüntü var estetik olduğunu anlayamazsın. Ilerleyen zamanlarda daha çok şekil oturacak. Ama kalkık baya.
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet bencede baya yapay ya. Seninki ilk alcilar ciktigi gunden beri mi dogal duruyodu
Estetik ameliyati olmussun ve onun guzel olduguna ve ameliyat olduguna deymis mi ona bakacaktim fakat dogru kiyas degil normal yorumlarsam evet kalkik olmus biraz ama burun yas ilerledikce asagi sarkan bir organ belki duzelir
En İyi Cevaplar