Sütyen bazen o kadar rahatsız edici olabiliyor ki takmak istemiyorum bile dışarda da takmamın tek nedeni göğüslerimin kıyafette belli olması dışarıda sütyen kullanıyor musunuz?



aslinda sana bu soruyu vermem dogru degil sonucta esim degilsin nede sevdigimsin ama maden saglik icin paylasmisin, bacim sanirsam sütyenin cok s*kiyor, yerinde olsam kendine böyle sütyen al
ecx.images-amazon.com/.../41yDjXbIroL._SY355_.jpg
Göğüslere özgürlük kampanyasına katılalım.
Evde zaten Özgürler dışarıda sıkıntı
Ben buraya bunu neden attığı anlamıyorum
İz var desen yeterdi zaten
Yarın daha altlarda bir sorun olduğunun da tarif etmene gerek yok
Onun da fotoğrafını at emi ablacım
Teşekürler :D
Eksileyenlerede teşekkürler :)
Yürü be saatski
Arasindan opesim geldi 😂😂😂
https://i.imgflip.com/h863x.jpg
Hah lezzz :D
:) tesekkurler
Cevap
60Cevap
Memelere özgürlük <3 40.media.tumblr.com/.../...oblfsJ1u3bl5fo1_500.jpg
Burası prim yapabikeceğin bir yer değil git başka yerde eğlen. Senin gibi insanlardan iğreniyorum.
Bunun tamamen sorunu sensin bence kücük sütyen takmışın oda gerildigi için iz yapmış hepsi bu 2 3 beden yuksek dene kurtul ;)
Tabiki giyiyorum. Bide hava soğuksa yiyosa sütyen giyme ahaha.
Yemiyor.
Yaa kusura bakmada sen sutyeni goguslerin ustunemi takiyon goguler asagida iz yukarda kalmis gibi hem neden okadar sıkiyosun ki biraz gevsek birak bol kalsin
Pardonda bu soruyu erkeklere sorma amacın? Hiç sutyen takan erkek gordunmu?
Push up tarzı şeyler kullandığın belli onlar sıktığı için rahatsız olursun ama bu resmi atmana gerek yoktu
Zirhli sütyen mi takiyorsun o ne hal bir beden büyük ve etrafi silikon olmayan sütyen tak
Bedenin yanlış demekki kullandığın bedenden bir beden büyük kullan.
İzler bir sifreye benziyor. Sen secilmis kisi olabilirsin. Dünyanin kaderi senin ellerinde olabilir
Küçük sütyen giyersen, e izi olsun artik! Ne sacma insanlarsiniz ya!
Bedenine uygun sütyen kullanmiyosun o yuzden işte. Kalitesine de dikkat etmen lazim. Zaten sonradan sarkmamasi icin takmam lazim mecbur
Su sitede gordugum en tuhaf paylasimla 1. Sirayi aldin.., sagliksiz gorunuyor vardir bir çözümü kanaatindeyim
O sütyen sana 1 beden küçük yalnız. Biraz daha uzaktan çekme imkanın var mı :P
Iz yapiyo desen ne demek istedigini anlardik fotografa gerek yoktu...
hayır rahatsız olmuyorum böyle iz de yapmıyor bence biraz daha büyük sütyen kullanmalısın
Numaram uygun da askısını kısaltıyorum ondan olabilir
Herşeye okeyde fotoya ne gerek vardı kaldırmayın erkek milletini arkadaşım zaten zor tutuyoruz :D
Sadece iz var deseydin de anlardık. Doğru beden kullanmıyorsun demekki.
Kucuk beden takiyorsundur belki? Benide yanlardan sıkar mesela ama her zaman takmam sutyen cok rahatsiz bisey
Bence memeler dışarıda çıplak olmalı rahat gezsinler hava alsınlar
Sorma ya. Çok acıtıyor. :/
Dipnot : tüylerini yakasım geldi. Bir ağda yap be.
Oyy kıyamam oralara ben ya karım olsaydın hergün emerdim masaj yapardm düzelirdi
Aynen ya beni de cok rahatsiz ediyor. s :/
bence paylaşmadanda söylenebilirdi iz yaptığı. kızlar zaten bilir izleri. erkekler bilmesede olur
sütyen seçimin yanlış kalıplarına dikkat et.
yazın kullanmıyorum ama kışın mecbur :D
sütyen seçimin yanlış birde bedenini kontrıol et küçük kullanıyorsun sanırım
Bole bir fotografi keske atmasan hepimiz biloyoz zaten ne oldugunu
tavuk derisi gibi tenin var :D ayrıca o göğüsler büyük ve dik göstermek için o kadar küçük beden giyme :D
Bende de iz yapıyor ama kullanmayınca daha rahatsız hissediyorum.
Yazık etmişsin güzelim memelere :sds yanlış sütyen seçmişsin bu arada
göğüslerini daha dik göstermek için sıktırıyorsan yapar tabi
bende de iz yapiyor ya hele acıyor bir de orlar
Sütyen seçimin yanlış demekki.
Olabilir
Ölçünü bilmiyorsun ondan canım küçük almışsın ondan oluyor
2 beden küçük sütyen kullanıyorsun da ondan
O izi yalar yutarım. iz filan kalmaz😘
:))))
Açın oranızı buranızı erkekler bayram etsin
O Yüzden mecburen sütyen kullanıyorum diyorum açmaya meraklı olsam sütyensiz dolaşırım neyin kafasını yaşıyorsun?
Anlatabildim mi?
Dik duracak diye kendinize bu kadar eziyet niye?
Sanırım memitolar sığmıyor sütyene
Gece bile çıkarmıyorum. gayet mutluyuz
Nasıl ya ne tarz sütyen kullanıyorsun benim canım çok yanıyor
Destekli südyen kullanıyorum çok rahatım D:
hep takıyorum mecbur :D uyurken cıkarrım anca
sütyenin dar olduğu içindir
kullanıyorum ve bazen rahatsız ediyor
Öyle bir derdim yok 😀
Keşke bir mucize olsa ip adresin şak diye çıksa
aynen çok rahatsız ediyor ben kullanmıyorum
sütyen kullanmıyorum, sülalem raad
Yazık etmişsiniz vucudunuza, takmayın daha iyi
Valla hiç kullanmadım ki :/
Uclari belli oluyorsa bant koy belli olmaz
onlar kıl değildir umarım :/
Aynen ya bende hiç takamam :D
ben kullanmıyorum şahsen
dilimle masaj yapasım var :) :P
yanlış beden kullanıyorsun belli
Evet genelde rahatsiz ediyor
kalitesiz sütyenler giymeyin sizde
Külotmu takiyon l*n asdfhjk
devamını gösterseydin ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar