Burun. Estetiği konusunda guvenebılecıgım veişini ıyı yapan İstanbul'da. Önerecegnz doktor ismivarm?

Ben 3 yıl onve burnumda kucukken dudtugum ıcın kemık egrılıgı ve et sorunu vardı bu yuzden 17 yasındayken hem estetık hem kulak burun bogaz amelşyatı oldum fakat son bı kac aydır burun sola dogru egrıldı ve ucunda kıkırdak gbı bı tabaka olustu acaba sadece burun ucumu duzellıtsem dıyorum ama bugun doktora gttm kemıgın cıkmıs falan dedi. İstanbul avrupa yakasında güvenbılecegım işini iyi yapan saglıgımdan ve gorusunumden bir sey kaybetmeyecegıme ınandıgım bı doktor ısmı onerır mısınız ya da tanıdıgınız ve uygun fıyatlı olsnları yazarsanız sevınırım tabıkıyle ismiyle :))
Burun. Estetiği konusunda guvenebılecıgım veişini ıyı yapan İstanbul'da. Önerecegnz doktor ismivarm?
Cevapla