Kontakt lens aldım çiftlerden birini kaybettim. Bir aydan fazla kullansam sorun olur mu?

Ilk kez lens kullanmaya başladım. 6 çift (her ay bir çift) kontakt lens aldım ancak geçen gün sol gözümdeki lensi düşürerek kaybettim. Çiftlerden birini bozmak zorunda kaldım. Sol taraftaki lensi 2 ay kullansam sadece sağ gözümdeki lensi değiştirsem sıkıntı olur mu?
Kontakt lens aldım çiftlerden birini kaybettim. Bir aydan fazla kullansam sorun olur mu?
Cevapla