Ben Sensodyne kullanıyorum diş macunu olarak ama bir tık yukarısı var mı ki?
Peki diş fırçasında tercihiniz ne?
Teşekkürler.
Peki diş fırçasında tercihiniz ne?
Teşekkürler.
Florur kanser yapici madde demis bir arkadas nasil guldum ya :D disi koruyan madde flordur zaten curumeyi engeller :D :D marka cok onemli degil bence dis fircasinda orta sertlikte ve fircanin killarinin duz ayni boyda oldugu bütün fircalari kullanabilirsin dis macunu da yine cok farketmez ama paradontaks ya da oral b iyidir paradontaks diseti hassasiyeti icin de iyi diye biliyorum
www.infethiye.net/.../dis-macunundaki-tehlike.htm
Okuyun bu lingi
arkadaşım önce dişin yapısında neler var onları araştırır mısın? Bilmeden konuşması kolay geliyo galiba her şeyin fazlası zarar ama diş dolgularının yapısını bile araştırırsanız flor olanlar daha iyidir dişin kendini tamir etmesini sağlar @hasanft
linki de okudum yutulması zararlıdır diyo ama diş minesini koruma gibi bir özelliği var florun ve yetişkinler diş macununu yutmuyolar
vay be neler neler öğrencez daha
Ben ikisinide sensodyne kullanırım gayet memnunum yani benim doktorumda onları tercih etmemi söyledi
Diş fırçasını bilmem. Fakat diş macunu olarak sensodayne en pahalısından kullandım hep ama olağan üstü hoşuma gitmedi.
Kardeşimin hocaları arkasında yeşil renk olanlardan alın demiş. Genelde mavi olan satılıyor oda fena değilmiş kırmızı renk varsa alınmazmış.
Başka bir yerde karbonat duydum denedim faydası oluyor.
Ve; sünnet olan da misvak. :)
Aşağı yukarı hepsi aynı sadece hammadde oranları farklıdır. Florür denen zehirli madde (?) sanırım hepsinde var.
Aloeveralı bitkisel macunlar tercih edilebilir. saadet zinciri firmalarında olur.
forever living gibi.
Teşekkür ederim bilgi için
Cevap
16Cevap
Bir doktor demişti. en sağlıklısı ılık suya tuz karıştırıp ağzinda çalkalamaktır. diş etlerinde mikrokları dezenfekte ediyor ve hijyenligi daha fazladır. ne zamandır ara ara bunu uyguluyorum. size de tavsiye ederim. :)
Teşekkür ederim güzel nikli guru bey 🙆🏻😇
:) :)
Ben izmirden dis hekimlerinin tedavi asamasinda kullandiklari kimyasal ilaclarin satis isiyle ugrastigim icin size tavsiyem opelesans diye bir ueun kullanin home ofia tipide var evde kullanabilecegini tipide bulunmaktadir Eczanelerde bulunmazw bulinmaz dis depolarinda satilir sigara icenw bile 5 yil gatantisi vardir dis beyazlatmasinda ve korunmasinda iayeywnw gonderebilirim muratfet35@hotmail. com face adresim mail im ise tarikergiee1907@hotmail. com
Google ye yazın dünyanın en iyi diş macunu ne diye karşınıza çıkacak.
Benim kullandığım bright toothgel
O standartlarda bir macunun orjinalini bulabilir miyiz ki
diş fırçası Oral-B Vitality diş macunu signal white now
Markasi dis macunu olan bir dis macunu kullaniyorum :-) askeriyeden verdiler bembeyaz yapiyo dis fircasida signalin ince sapli damak temizleyicili olani on numara
Colgate kullanmayında ne kullanırsanız kullanın
ne zmn kullansam azımda yara çıkıyor yapacakları macuna sokayım senso en iyisi bence
Sensodyne kullanıyordum. Şimdi ipana daha iyi gibi geldi. Diş fırçası marketlerde satılan 2-5 tl arası
colgate kullanıyorum. diş fırçasınıda yeni almıştım ama unuttum markasını.
Paradontax çok iyi en başta ağızda acayip bir tat bırakıyor ama alisiyosn sonra
sensodyne ya da signal white now :) diş fırçasının da dil temizleyicisi olsun yeter ^^
bılmıyorum whıte now kullanıyorum #D
Sensodyne kullanıyorum ve oral-B & Listerine
MİSVAK kullanıyorum kimyasallardan uzağım..
Sensodyne. En pahalısı hangisi ise en iyisi o dur
Mantık tehlikeli. İngiltere'den ithal olduğu için pahalı kaliteli olduğundan değil.
10 kat ince telli ve sensody nane
Dış fırça oral b
Macun colgate
Bitane var cok kullanilan
Signal😌
ipana.)
colgate en iyisi
Signal
Ipana iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar