Merhaba, FERRITIN degerim 4,64 cikti sizce cok mu dusuk? Illa ilac kullanmam gerekir mi?

Pazartesi ancak doktora gösterebileceğim tahlil sonuçlarını lütfen bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim
Merhaba, FERRITIN degerim 4,64 cikti sizce cok mu dusuk? Illa ilac kullanmam gerekir mi?
Cevapla