Kızlar, Adetim bitmiyo kızlar :( 40 gündür az az geliyo sebebi nedir? yardım edin?

ramazann ilk haftası adettm ondan snra btti 1 hafta snra tekrr adet gördüm ve o zmndn beri btti gibi oldu hatta kadirgecesnde abdest aldım kuran okumak için ama farkettm bitmediğini :( hala hergün 2-3 dmla glio ama kan bildiğin açık renkli falanda değil sebebi nedir ya. bikere daha böyle oldum doğumkontrol hapı yazdı oda tansyn falan herşeyi bozdu brktm ölüyom sandm
Güncellemeler
+1 yıl
ya doktora gttim ben ultrason falan herşeye baktılr hormon testi yptlr polikistik overde sıkntı vr dediler kist onu atmk içinde hap yazmamz gerek dediler. doğumkontrol hapı yazp duruyolr ya ben bıktım daha evli değilm bsy değilm :( kulanmak istmiorm çok kötü hasta edio beni o haplar
Kızlar, Adetim bitmiyo kızlar :( 40 gündür az az geliyo sebebi nedir? yardım edin?
Cevapla