Dolgu yaptırdığım dişim sıcak ve soğukta acıyor sebebi ne olabilir?

Yaklaşık 1.5 ay önce sol arka iki dişime beyaz dolgu yaptırdım. Son 1 aydır ise sıcak ve soğuk şeyler yiyip, içerken dolgu yaptırdığım tarafa gelince beş on saniyeliğine bir acı, ağrı oluyor, sonra geçiyor. Dolguyu yaptırana kadar canım çıkmıştı zaten. Dişçiden çok fena korkuyorum ve kapısına gittiğim an midem bulanmaya başlıyor. Sizce ne yapmalıyım yani dolgum hava mı alıyor? Eğer yeniden dolgu yerine kanal tedavisi falan yapar diye çok korkuyorum.
Dolgu yaptırdığım dişim sıcak ve soğukta acıyor sebebi ne olabilir?
Cevapla