erkeğe mi gitmeliyim bayan doktora mı
Üroloji doktorları kasık bölgelerde nerelere kadar bakar?
erkeğe mi gitmeliyim bayan doktora mı
Bu işin altı üstü sağı solu yukarı asagısı yok doktor doktordur kaldıkı pembelısın urolojı doktorunun genıtal kısımla işi ne !
onlar için özel değildir. Her gün 10'larcasına bakıyorlar. Yani ha gözüne bakmış ha g. tüne. Onlar için aynı.
Sağlığınız için çekinmeyin kesinlikle. Sizin için çok özel bir bölge olabilir ama onlar için sıradan bir bölge.
Cevap
22Cevap
Ürolog erkeklere bakar arkadasım kadın hastalıklarına gitmelisin
ama doktor dediğin heryere bakar inceler senin inciler onun gözünde anatomik bir vukudur
Bende sigil var ameliyatta 3 tane stajyer kiz organimi tutup saga sola vevirdiler ameliyat masasinda 😢 bende gözlerine bakiom kurban gibi sonuc olarak iyilestim onlar neleri goruo problem degil bacani ayirir alt tarafa her yere bakar yani
Söylediğin şikayetlere göre olası hastalıkları düşünürler, doğru hastalığı bulabilmek içinde gerektiği yere kadar bakarlar
jinekoloğa gitmen mantıklı. tabi sorunu bilmiyoruz. doktorun kadın erkek ayrımı olmaz. onların işleri bu. akşama kadar bin tane görüyorlar merak etme.
bayana git bence evet kasık aşağısı baldırlara kadar onlar bakar
Bayanlar jinekoloğa gider erkekler üroloji. Biyolojik olarak bayan değilsen o başka. Ben gitmiştim testislerimi avuçlayıp sıkmıştı zalım. Aklıma geldikçe acıyor 😊
Vajinanin duaklarina kadar bakıyor gerekirse içine bakar utanma
Ben hastanede stajerlik yapmıştım, zaten külotu sıyırıp öyle uzanıyosun muayene sedyesine heryerini görüyor maalesef..
Ben birkeresine gitmistim bağyandı bakmadigi avuclamadigi yer kalmadi aldi eline oynadi yarim saat.
Ne aticam manyakmisin gitte gor erkege denk gelir bide seni begenirse gor sen
Bende her hafta muayne olmaya giderim muhakkak
Yrrm yok
Urolojide işin ne ki?
Mevzuya göre değişir.
Şikayetin neredeyse oraya kadar.
kadın jinekolojiye, erkek ürolojiye gider
hastalığına göre değişir.
Gittiği yere kadar kardeşim
benim testisleri elledi komple :)
ne ohası aldı eline baktı ne var ne yok :) tıbta ayıp yok
Her yere utaniyo musun
Bende komple bakti yumurtalara
Evet
Ozeline yazdim buraya yazilmaz
Sen nasıl rahat edersen utangaç birimisin peki sen
içine kadar
bilmem
Kasiklara bakarr
Her yerine..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?