Gobeğimin altı ağrıyor. idrar kesesi mi oluyor işte bağırsağın olduğu yer. az once ağrımaya başladı neden ya?

gobeğimin altı ağrıyor. idrar kesesi mi oluyor işte bağırsağın olduğu yer. az once ağrımaya başladı neden ya?
Gobeğimin altı ağrıyor. idrar kesesi mi oluyor işte bağırsağın olduğu yer. az once ağrımaya başladı neden ya?
Cevapla