Göğüs kafesinin tam ortasında midenin üstündeki boşlukta bende bir şişlik var. Çok gerinirsem ufak bir çıt sesi ile hafif çok hafif bir ağrı var?

Göğüs kafesinin tam ortasında midenin üstündeki boşlukta bende bir şişlik var. Çok gerinirsem ufak bir çıt sesi ile hafif çok hafif bir ağrı var. Ve normal dururken o şişliğe hafifçe bastırınca çıt diye ses duyuluyor o hafif ağrı yine oluyor neden acaba?
Göğüs kafesinin tam ortasında midenin üstündeki boşlukta bende bir şişlik var. Çok gerinirsem ufak bir çıt sesi ile hafif çok hafif bir ağrı var?
Cevapla