İnsan boyu kısa diye ağlar mı ağlıyorum işte, napcam ben?

Elimden ne gelir 6. sınıftan beri uzamıyorum yaklaşık 20 yaşındaym bende böyleyim bende isterdim uzun olmayı ama yok işte yok napiyim ben
İnsan boyu kısa diye ağlar mı ağlıyorum işte, napcam ben?
Cevapla