Çok kilo alıp verdiysen oluşmuştur bu, hemen hemen her insan da oluşabiliyor. Genelde bel ve eklem yerlerine yakın bölgelerde yani vücudun yağı en çok depo ettiği kısımlarda oluşuyor. Kadınlarda da doğumdan sonra karın bölgelerinde karnın büyümesine bağlı olarak sıklık derecesi artıyor. Bir çözümü yok maalesef. Çatlak veya deri yırtığı olarak gerçiyor.
genelde sporcularda olur benimde omuzlarda var zayıfsan kilo almaya başlayınca oluşur. derinin genişlemesinden kaynaklı kremleri var eczanelerde. bu tür şekiller vücutun geliştigin bir göstergesidir...
Çatlağa benziyor. Muhtemelen ani kilo artışı veya azalışı yaşadınız. Eczanede bunun için bir krem alabilirsiniz. Ama acele edin çizikler beyaza dönünce dönüşü yok. Kalıcı olur...
En İyi Cevaplar