Koltuk altındaki et benimi önce ağdayla aldım acıdı ama kopmadı sonra makasla kestim ucu kalmasın diye jiletledim son olarakta?

Çok can sıkıcı ve rahatsız ediciydi hastahaneye hem para vermemek için hemde üşendiğimden koltuk altındaki et benime önce ağda vurdum acıdı ve az kanadı ama tam çıkmadı sonra delirdim makasla kestim kanadı az ama acımadı son olarakta artık çok geç diyip jilet vurdum kökten kopardım sonrada kolonya bastım üzerine çok acıdı ama olsundu. Bir şey olurmu?
Koltuk altındaki et benimi önce ağdayla aldım acıdı ama kopmadı sonra makasla kestim ucu kalmasın diye jiletledim son olarakta?
Cevapla