Yanık izi geçermi.. elimi fırına değdim kocaman pembe iz var 5 aydır orda duruyo çıldırcam?

elimiz kesiliyo kabuk bağlıyo geçip gidiyo bu nedir böyle aylardır geçmek bilmiyo. tam elimin üstünde kocaman bir iz. napıcam nasıl çıkar bu yanık izi? orası burası yanıp bir şekilde iyileştiren varmı? üff :(
Yanık izi geçermi.. elimi fırına değdim kocaman pembe iz var 5 aydır orda duruyo çıldırcam?
Cevapla