Zamanla geciyo ama aylar suruyo bazen gecmesi. Ilk ciktiginda kirmizi oluyo sonradan gecmeye basladiginda rengi soluklasiyo.



Bendede buna benzer bise var ama zararini falan gormedim gecmiyoda yillardir duruyo oylece
Hic zarari yok kasinmiyoda ama uzun zamanda gecmiyo yuzumdede cikiyo bazen :/
Ilginiz icin tesekkurler
Benimde kasıntı oluyo. Sonrada sivrisinek ısırıgı gibi sisiyo :(
Sisme falan yok kasinmazda ama ne oldugu insani meraklandiriyo
Yok gitmedim cocuklugumdan beri var. Ama hep bir tane cokardi gecerdi baska bir tane baska yeromden cikardi bugun farkettim 5 farkli yerimden cikmis bu da sasirtti beni.
Ilginiz icin tesekkur ederim dikkate alacagim.
Cevap
1Cevap
böcek ıstırığıdır
Ayni bocek beni takip ediyo sanirim :))
alerjik de olabilir :D
Belkide bocek olmadigi kesin ama :)
alerji testi yaptırman gerek
Bunu artik dikkate almam gerek sanirim :/ ilgin icin tesekkurler
rica ederim :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar