Gereksiz Tomografi ve Röntgen filmi isteyen pratisyen doktor bozmaları Şikayet?

Merhaba arkadaşlar hastanede tomografi teknisyenliği yapıyorum öyle şeylerle karşılaşıyorum ki aklınız durur bu halkımızın gereksiz doktora gitmesinin de sebebi olduğunu düşünüyorum çekime gelen bir kaç hastadan bahsedeyim

bir hasta geldi ayakta yürüyerek koltuktan düşmüş baştan aşağıya röntgen ve tomografi filmi istenmiş

çocuğun sırtına kalem ucu girmiş baştan aşağı röntgen ve tomografi filmleri istenmiş
Küçük cocuk düşme vakaları geliyor sadece başını çarpmış baştan aşağıya filmleri isteniyor
Bu doktor bozmaları kendi eşi ve cocuğu hastaneye gelse bu gereksiz işlemleri onlara da yaptırabilecekler mi merak ettiğim sorulardan biri
Pratisyen drlarıda arayıp sen ne yapıyorsan hocam da diyemiyoruz bu yazıyı yazmamdaki amaç burada ki yazıyı okuyup yarın birgün hastane yoluna düşerseniz tedbirli olun diye yazıyorum Hastaneye sağlam gelip 1 yıl sonra kanser olmayın diye ve ayrıca Röntgen ve Tomografi filmleri öyle 3-5 tl ye çekilen filmler değil hem paranızı hemde sağlığınızı pratisyen bozmalarının riske atmasına izin vermeyin
Gereksiz Tomografi ve Röntgen filmi isteyen pratisyen doktor bozmaları Şikayet?
Cevapla