Kürtaj oldum, düşük yaptım ve geçen ay sanırım bir daha düşük yaptım ya çocuğum olmazsa?

Beni sevmeyen bir adamla birlikte oldum. Sevgilimdi ve deli gibi aşıktım ilkimdi. Herşeyi onunla öğrendim. Sonra hamile olduğumu öğrendim ona yalvardım istemedi. Aldırmak zorundaydım. Ayrılmak istedim bırakmadı. Devam ettik bir daha hamile kaldım. Ve o hiç yanımda olmadı bu süreçlerde. Yolda yürürken düşük yaptım bunu aradım söyledim yakın bir hastaneye git dedi. Neyse o dönemi de atlattım. Adetim gecikti. Test yaptım negatif çıktı. Buna da pozitif oldugunu aldırmayacağımı söyledim kabul etmedi istemediğini söyledi. Hergün kavga ediyormuşuz. Ve o günden sonra bana yazmadı. Benim artık çocuğum olmayacak sanırım. Sürekli düşük yaptım. Kendimi de harcadım ahiretimi de. Çocuktum demeyeceğim yatagı bilen çocuk değildir ama cahildim. Ya çocuğum olmazsa?
Kürtaj oldum, düşük yaptım ve geçen ay sanırım bir daha düşük yaptım ya çocuğum olmazsa?
Cevapla