Kendimi at veterineri gibi hissediyorum. İnsanların dişlerine bakmak takıntı haline geldi. Siz insanların dişlerine bakar mısınız?

Dişlerim batar diye dışarıda bisküvi yiyemeyen bir insanım her an her yerde diş fırçamla dolanıyorum. Sanırım iyice paranoyaklaştım. İnsanlarla konuşurken dişlerine bakmadan edemiyorum. Nerdeyse aç ağzını bakacağım diyeceğim. Peki siz bakar mısınız insanların dişlerine? Kahve ve çay içip de diş fırçalamayan insanlar gerçekten çok itici gözüküyor üzgünüm. :(
Kendimi at veterineri gibi hissediyorum. İnsanların dişlerine bakmak takıntı haline geldi. Siz insanların dişlerine bakar mısınız?
Cevapla