Herkes burnumun buyuk oldugunu söyleyip dalga geçiyor :( :( ?


Herkes burnumun buyuk oldugunu söyleyip dalga geçiyor :( :( ?


sizce de öyle mi? :( estetik düşünüyorum o derece sıkıldım :( lütfen dalga geçmeyin
Güncellemeler
+1 yıl
Birisi bana dediki. 15 gün erken dogsaymışsın sadece burun olarak doğarmışsın :( </3
Herkes burnumun buyuk oldugunu söyleyip dalga geçiyor :( :( ?
Cevapla