Babam cuma günü beyin kanamasi gecirdi tansiyonu cok yuksekmis gecirdiginde baya bir kanadigi için beyin direk olarak ameliyata alindi 3 cerrah girdi ilk ameliyatindan aksam saatlerinden cikti doktor bir kanama daha bekliyoruz dedi gece yine gecirdi ve kanamayi yok ettiler su an kanama riski ise %5 diyor doktorlar. Bir tane prof olan cerrah beyninde tumor var sessiz bolgesinde oldugu icin patladi diyor digerleri yuksek tansiyona bağlı olmus diyorlar. Bugun 4. gunu ilaci kestiler refleks veriyor yavas yavas ama uyanamadi uzun tedavi süreci gerek diyor doktorlar ama bu olayi gecirenler de bazisi 15 gunde toparliyomus. Bilgisi ve tecrübesi olanlar lutfen yazsin akrabasi gecirenler falan?
Güncellemeler
+1 yıl
Hayati tehlikesi hala var solunum fonksuyonlari zayif.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar