Kolumdaki jilet izini sildim sizce iyi olmuşmu (resim var) ?


Kolumdaki jilet izini sildim sizce iyi olmuşmu  (resim var) ?

Uzun uğraşlarım ve denemelerim sonunda izi yok etmeyi başardım. Sizce nasıl olmuş. Yorumlarınızı alabilrmiyim :D
Güncellemeler
+1 yıl
herhangi bir makyaj ya da boya tarzı hiç bişey yoktur
Kolumdaki jilet izini sildim sizce iyi olmuşmu (resim var) ?
Cevapla