1.68 boy erkek için küçük mü? Hep uzun boylulara özendim not : uzun boylu kızlar gelmeyin gidin başlığımdan :( ?

geçen ölçtüm 1.68 çıktım tuhaf ilk öçtüğümde 1.67 idi neyse o civarlarda sizce kısa mı? bana kısa geliyor ya kafayı yicem.. not : 1.70 üstü kızlar gidin bak çok kötü olur haaa moralim sifiy sifiy
Güncellemeler
+1 yıl
EİG'i seçtim artık yeter bea yarım saat oldu 2 dk konuşayım dedim baçlık koptu gidiyor normalde 5-6 görüş olur başlıklarım alışık değilim. :D
1.68 boy erkek için küçük mü? Hep uzun boylulara özendim not : uzun boylu kızlar gelmeyin gidin başlığımdan :( ?
Cevapla