Basur olmuşum. Fitil kullanmam gerekiyor. Affedersiniz sokmaya çalışıyorum ama girmiyor, sokana kadar eriyip gidiyor. Yöntemini bilen var mı?

Zar zor itekaka girdi de 10 dakikadır uzanıyorum sanki şu an içimde dolanıyor biraz acıyor. Kayıp gidiyor. Zor giriyor. Zorlamadan şlap diye nasıl sokabilirim. Ciddi cevap bekliyorum. Dalga geçmeyin başa gelir sonra. Öneriler bekliyorum?
Basur olmuşum. Fitil kullanmam gerekiyor. Affedersiniz sokmaya çalışıyorum ama girmiyor, sokana kadar eriyip gidiyor. Yöntemini bilen var mı?
Cevapla