4 yıl önce su çiçeği geçirdim bu iz nasıl geçer yardım eder misiniz. Kapatıcı ya da fondoten de önerebilirsiniz



fucicort kremi ile mükkemel kızarıklık alır.
Ama doktoruna danış bence benım yanağımdan 3 santim beze almışlardı hatta doktor ömür boyu izi kalır demişti.
Uzman hekime gitmiştim 3 krem vermişti biri fucicorttu
1 aya tamamen yok oldu hatta bazen bir yerlerım kızarınca falan sürerim geciriri hemen
Geçmez benim de boynumda 8 senedir pirinç tanesi. gibi şişlik var
Ama bu göçük şişlik değil
Kardesiminde gözünün yanında gocuk var o da geçmiyor
Cevap
2Cevap
Kardeşimin de göbeğinde kaldı. Geçmiyor.
Peki nasıl kapatabilirim
bir cildiye uzmanı yardımcı olur
Gecmis olsun nerende daha fazla
O geçmez bendede var
Peki nasıl kapatabilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar