İçki içtikten sonra midem ağrıyor ve yaklaşık 2-3 saat sürüyor. Nedeni ne ola ki?

Önceden böyle bir problemim yoktu ama son 2 defadır içtikten sonra mide ağrısı oluyo. Cok da icmiyorum halbuki ama karıstırınca oluyo sanırım. 1 vodka yarım bira sizce neden mide ağrısı yapar? Midem de hassas biraz ondan olabilir mi? Önlemek için ne yapabilirim? :)
Güncellemeler
+1 yıl
Haydaaaa arkadaslar icmeli miyim diye sormadım farkındaysanız. Herkesin kendi tercihi. Karsınızda reşit bir birey var bırakın o karar versin.
İçki içtikten sonra midem ağrıyor ve yaklaşık 2-3 saat sürüyor. Nedeni ne ola ki?
Cevapla