Omuzlarım çok ağrıyor ne yaptıysam fayda etmedi kim bir şeyler önerebilir?

arkadaşlar bir yıldır omzum ağrio nezaman doktora gitsem kendimi çok kastığımdan olduğunu söylüyo ve omuzlarımdaki kaslar çok güçsüz olduğundan ağırdığını söylüyo omuzlarımdan kutur kutur sesler gelio valla bu genç yaşta çok fena sırf bu yüzden spor salonuna yazıldım kaslarımı güçlendirmek için masajlara gitim yok bi faydası hiç bişeyin ne yapsam bilemedim her yolu denedim ama bi faydası yok :( isim gereyi 8 saat oturuyorum bilgisayar başında oda tabi çok etkilio ama bi çözüm bulmam lazım çünkü dayanılmaz bu sancılara !

buarada hatalarım olabilir türkçem malesef pek iyi değil!
Omuzlarım çok ağrıyor ne yaptıysam fayda etmedi kim bir şeyler önerebilir?
Cevapla