Güncellemeler
+1 yıl
Yedigim iki yumurta bir bardak cay 3bardak su zeytin peynir iki uc catallik ekmek hic kullanmam banmalik bir seyse bir dilim anca en cokda kahvaltida yerim aksam bir tabak bile yiyemem yemegi yani cok yedigimden degil gibi..
Yemekten sonra hemen ayağa kalkma veya birşeyler yapmaya çalışma. Yemeği hızlı yediysen eğer, vücudun dengesi bozulmuş oluyor. Bu sırada baş dönmesi, karın ağrısı, tansiyon düşmesi veya yükselmesi gibi ani gelen sorunlar yaşanıyor. Yarım saat felan dinlenmek gerekiyor
fazla yemek iyosun yemek dokunuyo sana bende de o sorun var
hızlı yiyorsun, fazla karbonhidrat alıyorsun ve kan şekerin dengesiz.
Sarımsaklı yogurt faln mı yiyosun tansiyonun dsüyodur :)
Cevap
4Cevap
Sen kesin ters dogmussundur
O yuzden ac karina ders calisilmali zaten
bu terste bir işlik var
Çok mu yedin. =¶
Doktora git
hafif şeyler ye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar