Matcha içince neden hem başım ağrıyor hem midem bulanıyor normal mi bu ilk defa içmiyorum 

Aşk İlişkileri
Gündem
Güzellik & Bakım
Özel Gün & Sürprizler
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Üniversite Tercih
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Bu zıkkımı içmeyin la hayatımda bu kadar kötü bir şey görmedim. İshal yapar mide bulandırır sözde metabolizma hızlandırıyor diye içiliyor bir işe yaradığı da yok.
İşe yarıyor kı içiyorum
Matcha aç karnına içince mide bulantısı yaşaması çoğu kişide görülebilir ve genelde ciddi bir durum değildir. Sen nasıl içiyorsun bilmiyorum. Kafein ve tanen içerir, bu maddeler mide asidini artırarak bulantı veya ekşime yapabildiği için mide bulanmasına sebep oluyordur muhakkak. Ayrıca matcha toz halinde tüketildiği için normal çaya göre daha yoğun etki eder ve fazla miktarda içmek mideyi zorlayabilir. Hassas mide, gastrit veya reflü varsa bu durum daha çok etkileniyor olabilirsin. İstersen mide ile ilgili daha önce görünmediysen bir doktora görün.
Rica ederim ✌️
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
İçme kanka skkdkd
@Zorunne388 hemen teşhis koy hoJa
Ya aç karnına içmiştir, ya da yoğun kafein miktarı ile hazırlamıştır Güneş.
Doktor cevabı verdi kuzum dkdkdk
Doktor ayağıma geldi resmen😃 Skjjh. Doğrudur hocam kafein miktarını biraz kaçırmış da olabilirim @Günesinkadini teşekkür ederim guzellık 💕skjjh
Ne demek fıstık sen yeter ki iste doktor avukat ne ararsan var bende 😃🤍
@Zorunne388 sevgili güneş demeyi unuttun 😃😃
Kafein miktarı artınca bulantı yapar. Kahveyi fazla kaçırmak gibi düşün.
😂 yolda denk geldim hemen yazdım kıymet bil
Kıymetini bilmiyor muyum djdjdks ulan sana jinekolog diğerlerine @mkolog diyorum daha ne yapayım dkkdkd
😂😂 bana da diyosun gördüm yorumda
@Zorunne388 ben onu soru sahibine söyledim de sen üzerine alındın dkdkdk Hipokrat yemini edenlere lafımız yok
😂 ben bilmem o yüzden yorumlarına gelmeyi kestim tripliyim sana😂
Ben bilmem tripliyim sana 😂 yorumlarına gelmiyorum 😂
Benim gibi cimcimiye trip atılır mı love olsun Allah çarpar he 😃
Atılııııır
O zaman bende trip atıyorum bu saatten sonra sana
Savaş haline girmeye gerek var mıydı bilemedim🤔
Bunu sen istedim hoJam😎
İstedin*
Müsait olunca seni darlayacam dur trafikteyim şuan🤨
Hahahah dikkat et kırmızı ışıkta geçme 😃
😂 sende geçme aman dikkat et
Yaya geçinde yürüyorum dkdkdkks
Yürüdüğün yere de dikkat et 😂
Aman güzel yavaş yürü ama
Çok güzelsin güldüğün zaman😃
😂 yollar gidişime kızlar gülüşüme diye kekoluk yapamam
Eig için teşekkürler hayatım 🌸
Cevap
19Cevap
Normaldir demek sana uygun değil
Bu aralar miden hassas gadası
Aç karnına içtiysen bulanması normal tok karnına iç 🙂
İçmekten Vazgeç o zaman. Bende ne zaman meyan şerbeti içsem kendimi kötü hissediyorum
Sen once yorum ypaanları begen. Etiket alacaksin siye amaaan paylasiyim işime bakayim havasinda takilma sana yok yorum hiç bir zaman
Bazi yiyecek ve icecekler baş agrisi yapar.. midene dokunuyordur migren var mi sizde
Benimde bulanıyor nası içiyonuz la bunu
matcha acı, normaldir yani. Sütle karışıtırı tatlandır bence. Bu markayı deneyebilirsin.
İçmemen gerekiyor o zaman
berbat tadı, popüler ve kültürlü olmayı reddediyorum jdjsbd
Hiç içmedim tadını bile bilmiyorum
Demmeki sevmiyorsun
İçme sende 🙄
Nerden içiyosun?
Fakir bünyelisindir, bünyen kaldırmıyordur.
İçmedim o deriğini
İçme
İçme sende
İçme o zaman
Çünkü miden özel olduğu için herşeyi kaldıramıyor
Dokunuyor demek ki
İçme sende o halde
Evet hiç güzel değil
Saçma sapan bir şey
Normaldir
Tadı iyi değil çünkü
aç karnına mide bulantısı yapması normal
Normal evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?