Sağlık 7 sa Kan tahlili için kan alınmasından korkuyor musunuz? Perikızı0007 Takip Et Master Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 54 Bu da bitti bu kadardı rahatladım 😅 En son ne zaman kan testi yaptırdınız? Perikizi0007 Kan tahlili için kan alınmasından korkuyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 9 kişi beğendi
KayipPsikopat_3 Takip Et FenomenMaster Yaş: 28 46 dk Sağlık konusunda 896 cevap paylaştı. Ohooo kan vere vere vücudumda kan kalmadı ne korkacam sadece iğneden iğreniyorum hepsi bu 0 0 Yorumla
Septyn Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 100% 6 sa Hemde nasıl benim sakinleşmem kan alınmasından daha uzun sürüyor 😅🤦🏻♀️ 2 2 Yorumla Perikızı0007 5 sa Anlıyorum 😅 Yorumla Septyn 5 sa Maalesef 😅🤷🏻♀️ Yorumla
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% 4 sa Sağlık konusunda 480 cevap paylaştı. Çok geçmiş olsun canım 🙏 Yok hayır öyle korkum olmadi 1 2 Yorumla Perikızı0007 4 sa Sagol canim sadece rutin kontrol 🌸 Yorumla r_engarenkyollar 4 sa Buna sevindim 🙏❤️ Yorumla
raif1 Takip Et Xper 7 Yaş: 50 , eic 100% 4 sa yediğim iğnenin hadi hesabı yok 1 kere ah dememişimdir 1 0 Yorumla
Daiask Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% 4 sa Hayır hatta kanser tedavisi gören bir kız çocuguna sarı kan vermiştim iyileşti çok şükür 0 1 Yorumla Perikızı0007 4 sa 🥹🥹 Yorumla
u Aybuke6 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% 4 sa Sağlık konusunda 552 cevap paylaştı. Korkmuyorum. Kan alırlarken izliyorum hatta. Tahlil için randevu almıştım birkaç gün önce ama gidemedim 0 0 Yorumla
Gri3480 Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 100% 6 sa Gecmis olsun canim gecen persembe kan idrar verdim degerlerim. düsükk 0 5 Yorumla Perikızı0007 6 sa Sagol canim rutin kontrol sadece. Doktor ne dedi birseyler verdi mi Yorumla Gri3480 6 sa Demir ilaci b12 verdi bide d vitamini verdi Yorumla Perikızı0007 6 sa Kendine dikkat ett Yorumla Gri3480 6 sa Sende dikkat et Yorumla Perikızı0007 5 sa Ederimmm Yorumla
Ummuttt Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% 6 sa Sağlık konusunda 412 cevap paylaştı. Kurula gittiğimde verdim. Hem de 4 kere falan.Ama uzun süre alınması rahatsız ediyor Kızılayda falan 0 0 Yorumla
GeceyeYazılmışLanet Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% 4 dk Korkmuyorum en son 2-3 ay önce falan yaptirmisimdir 0 0 Yorumla
Asilade Takip Et Master Yaş: 31 , eic 98% 11 dk Sokana kadar sadece ondan sonra kuş gibiyim jdj Geçmiş olsun bu arada 0 0 Yorumla
ozgeeeztrk Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% 1 sa Bazı hemsireler cok deliyo kolu ya Damarı ben bulsam daha kısa sürede bulurum ahaahha 0 0 Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 90% 4 sa Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı. Canımı vereyim kan vermeyeyim o derece korkuyorum 0 0 Yorumla
jasssminnee Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 4 sa Evet hem iğne fobim var hem de her seferinde kolum morarıyor 0 0 Yorumla
u Hayatİstanbul77 Takip Et Master Yaş: 49 , eic 100% 4 sa Korkmuyorum, tek sorun damar bulmakta zorlanıyorlar ve delik deşik oluyorum. 0 0 Yorumla
u Bihteeerrr Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% 5 sa Evet ya geçen gittim egzama için kan 💉 tahlili istediler sinir bozucu damarlar da ince 😀 0 0 Yorumla
AskeriiMühendisszz Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 5 sa Her gün damar yolu açıldı bana 3 ay boyunca korkmuyorum 0 0 Yorumla
inadinayasiyorumm Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% 4 sa yokk her ay kan veriyorum alistik artik 1 1 Yorumla Perikızı0007 4 sa Neden Yorumla
Ecrininizzzzzzzzzz Takip Et Master Yaş: 19 , eic 100% 6 sa İğneden korkmuyorum hoşuma gidiyor desem😓 1 1 Yorumla Perikızı0007 4 sa Anlıyorum prenses Yorumla
TürkGirls Takip Et Xper 1 Yaş: 18 1 sa Hayır ama çekingen ve utangaç bir yapıya sahip olduğumdan hemşirenin kabadayısına denk gelmekten korkuyorum. Bazıları gerçekten çok ilginç 0 0 Yorumla
dudaklarımafocus Takip Et Xper 5 Yaş: 22 4 sa geçen hafta aldırmıştım hemşirenin eli çok hafifti ama biraz geriliyorum 0 0 Yorumla
Jaximus_ Takip Et Xper 5 Yaş: 27 4 sa Korkmam da ufak bir kan tutuyor beni, bakmıyorum o yüzden 😂 0 0 Yorumla
Çiɾkiη Takip Et Guru Yaş: 100 , eic 100% 3 sa Korku kanı durdurmaz ama cesaret sonucu getirir. 0 0 Yorumla
ayıcıkmayıcık Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% 4 sa Evet çünkü damarım bulunmuyo elimden alıyorlar🥲 0 0 Yorumla
XG10AV Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% 7 sa Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı. İğnelerle bir sorunum yok. 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 4 sa Sağlık konusunda 4,6b cevap paylaştı. Korkmam 😅 geçmiş olsun hocam 0 2 Yorumla Perikızı0007 4 sa Bir şey yok bir şey yok hocam iyiyim 😅 sagol Yorumla emre00 4 sa 😅😅 Yorumla
Carvel Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 6 sa Sağlık konusunda 309 cevap paylaştı. Hayır 1 0 Yorumla
Byteknisyen Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% 7 sa Sağlık konusunda 492 cevap paylaştı. Yok korkmam 0 0 Yorumla
Adanaaşk Takip Et Master Yaş: 47 5 sa Sağlık konusunda 1,4b cevap paylaştı. Korkmam ben... 0 0 Yorumla
Kenzo16 Takip Et Xper 7 Yaş: 42 5 sa Gemiş olsun 0 4 Yorumla Perikızı0007 4 sa Teşekkürler Yorumla Kenzo16 4 sa Rica ederim halka ilşkiler uzmanı Yorumla Perikızı0007 4 sa Çok hızlısın Yorumla Kenzo16 4 sa Yok ya sizler kadar değil yaşlandık ne varsa gençlerde Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Ohooo kan vere vere vücudumda kan kalmadı ne korkacam sadece iğneden iğreniyorum hepsi bu
Hemde nasıl benim sakinleşmem kan alınmasından daha uzun sürüyor 😅🤦🏻♀️
Anlıyorum 😅
Maalesef 😅🤷🏻♀️
Çok geçmiş olsun canım 🙏 Yok hayır öyle korkum olmadi
Sagol canim sadece rutin kontrol 🌸
Buna sevindim 🙏❤️
yediğim iğnenin hadi hesabı yok 1 kere ah dememişimdir
Hayır hatta kanser tedavisi gören bir kız çocuguna sarı kan vermiştim iyileşti çok şükür
🥹🥹
Korkmuyorum. Kan alırlarken izliyorum hatta. Tahlil için randevu almıştım birkaç gün önce ama gidemedim
Gecmis olsun canim gecen persembe kan idrar verdim degerlerim. düsükk
Sagol canim rutin kontrol sadece. Doktor ne dedi birseyler verdi mi
Demir ilaci b12 verdi bide d vitamini verdi
Kendine dikkat ett
Sende dikkat et
Ederimmm
Kurula gittiğimde verdim. Hem de 4 kere falan.
Ama uzun süre alınması rahatsız ediyor Kızılayda falan
Korkmuyorum en son 2-3 ay önce falan yaptirmisimdir
Sokana kadar sadece ondan sonra kuş gibiyim jdj
Geçmiş olsun bu arada
Bazı hemsireler cok deliyo kolu ya Damarı ben bulsam daha kısa sürede bulurum ahaahha
Canımı vereyim kan vermeyeyim o derece korkuyorum
Evet hem iğne fobim var hem de her seferinde kolum morarıyor
Korkmuyorum, tek sorun damar bulmakta zorlanıyorlar ve delik deşik oluyorum.
Evet ya geçen gittim egzama için kan 💉 tahlili istediler sinir bozucu damarlar da ince 😀
Her gün damar yolu açıldı bana 3 ay boyunca korkmuyorum
yokk her ay kan veriyorum alistik artik
Neden
İğneden korkmuyorum hoşuma gidiyor desem😓
Anlıyorum prenses
Hayır ama çekingen ve utangaç bir yapıya sahip olduğumdan hemşirenin kabadayısına denk gelmekten korkuyorum. Bazıları gerçekten çok ilginç
geçen hafta aldırmıştım hemşirenin eli çok hafifti ama biraz geriliyorum
Korkmam da ufak bir kan tutuyor beni, bakmıyorum o yüzden 😂
Korku kanı durdurmaz ama cesaret sonucu getirir.
Evet çünkü damarım bulunmuyo elimden alıyorlar🥲
Hayır korkmuyorum geçmiş olsun
İğnelerle bir sorunum yok.
Korkmam 😅 geçmiş olsun hocam
Bir şey yok bir şey yok hocam iyiyim 😅 sagol
😅😅
Hayır
Evey
Yok kormam
Hayır korkmam
korkmamya
Beni kan tuttuğu için evet
Ben çekiniyorum biraz
Yok korkmam
Korkmam ben...
Gemiş olsun
Teşekkürler
Rica ederim halka ilşkiler uzmanı
Çok hızlısın
Yok ya sizler kadar değil yaşlandık ne varsa gençlerde
Hayır