Akne ama bende özel günlerde ve cips yağlı şeylere bağlı çıkıyor diye gittim , çıkması önemli değil kalıcı misafir gibi gitmiyorda doktor yazdi öyle şu an cips flaan yesemdr çıkmıyor
Merkezdeysen bence hala şans var ya doktor çeşitliliği konusunda. Umutsuz olmamalısın da senin kapak fotosunu bakınca sivilceler tek bir alanda mı yoğunlaştı da o bölgede yok diye düşünüyor insan ve de
Ya öyle değil ya benim ki sivilce dediğim işte cips yağlı şeyler özel günlerde falan çıkması değil kalıcı misafir gibi gitmiyor oyle bildiğin sivilce falan değil şu an şükür yediğim şeyler falan çıkarmıyor da işte bitse tedavi güzel olacak
Bence senin fizik türkiye'de örnek diye gösterilmeli. Kurallara aşırı aykırı. Hem başkalarının hakkından gitmiş hem de sıra dışı aklın yetmediği bir mevzu. Bence bir gün genel cerraha da bu konuyu ilet 😅
Aaa büyük geçmiş olsun. Aman diyeyim küçültme operasyonuna falan girme. Çünkü sütyen ölçüsüne anlam katan göğüs tipi bu. 95, 100 artık ne ise. Adamın ruhu açılıyor baktıkça öyle bir iz bırakıyor haha 😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Haydi geçmiş olsun şu hastane işleri geç kalmaya gelmiyo telafisi de olmuyor ya
Ben büyük ihtimalle Birakicsm 5 ay yeter Herhalde 🤣
Ne kontrolü bu 🤣
Akne ama bende özel günlerde ve cips yağlı şeylere bağlı çıkıyor diye gittim , çıkması önemli değil kalıcı misafir gibi gitmiyorda doktor yazdi öyle şu an cips flaan yesemdr çıkmıyor
şu an ketçaplı cipsimin olması peki... Eheheh dkdkd
Afiyet 😃
Beraber afiyet 😂
Beraber olursa sana gram vermem 😄
Aaa cips canavarı çıktın he djdkd
AA tabikis ama sevmediğim olursa sen yersinn
Bak ya işine gelmeyince nasıl da kitlemeyi biliyor djdkd
Ee israf mi olsun 😝 bak evde bir tane var tadı iğrenç
Adı çizi çıtır atıştırmalık fırınlanmış diyor kreker cipsi, less less
Neli ki o 😂
Çizi iyidir ya
Ayy berbat bu int yaz çıkar
https://share.google/kXKM5z8uD7KJeb5yh buu
Ben bunu daha önce hiç görmemiştim ya bu kötü olabilir dediğin kadar evet yoksa benim dediğim çizi o klasik hali
Dur dur yanlış şeyi attım turşulu olaniymis https://share.google/SpxAbM4uP00LnTDd3 bu berbatt
Oha ama şaka mı bu turşulu ne yaa hangi arzın talebi bu hangi işsizin imaalatı ya bu 🤦🏻
Hiç güzel değil, düşünmek bile istemiyorum 😬
Zaten o kadar alakasız bir şey seçmişler ki güzel olması imkansız
Bunu beğen olursa damak tadından şüphe ederim
midesizler beğenir sadece
Birde reklamcılar 🤣
Alamazsan randevusuz da şansını dene bi artık belki bişeyler olur
1 hafta geç kaldım 😬
Bu kan değerli bir ilaç diğer ayda böyle oldu bir şey olmaz dedi ee bu ayda böyle yaparsak
Artık 5 kardeşi hakettin demek 😀
İlk doktorla kavga ettik zaten kadınla son umut bu erkek doktor da 😁 belki ilacı keserim
Aile hekimi yardımcı oluyor
Hiç ona gidemem 🤣
Pcos falan mı
Yok ya cildiye bu , cips falan yerken hormonal sivilceler çıkıyordu onun tedavisi
Ha senin meşhur mevzuların vardı doktorla doğru ya
Haha 😂 son şansimiz bu yoksa yok 😁
Küçük bir yerde misin neden son şans? Başka hastane falan yok mu
Ohihoho Karabük'te olduğumu herkes unutuyor ama 🙄
Karabük tamam da ilçe falan mühim merkez mi ya da. Karabük deyince sadece Safranbolu canlanıyor bende 😄
Safranbolu diye yakında değişir merko
Merkezdeysen bence hala şans var ya doktor çeşitliliği konusunda. Umutsuz olmamalısın da senin kapak fotosunu bakınca sivilceler tek bir alanda mı yoğunlaştı da o bölgede yok diye düşünüyor insan ve de
Ya öyle değil ya benim ki sivilce dediğim işte cips yağlı şeyler özel günlerde falan çıkması değil kalıcı misafir gibi gitmiyor oyle bildiğin sivilce falan değil şu an şükür yediğim şeyler falan çıkarmıyor da işte bitse tedavi güzel olacak
Bence senin fizik türkiye'de örnek diye gösterilmeli. Kurallara aşırı aykırı. Hem başkalarının hakkından gitmiş hem de sıra dışı aklın yetmediği bir mevzu. Bence bir gün genel cerraha da bu konuyu ilet 😅
Zaten göğüste küçük kist var al nazar ettiniz kol altına uzanıyor ,😂 yani yeni değil 7,8 yıldır ben gidip randevu ile soracağım🤣
Aaa büyük geçmiş olsun. Aman diyeyim küçültme operasyonuna falan girme. Çünkü sütyen ölçüsüne anlam katan göğüs tipi bu. 95, 100 artık ne ise. Adamın ruhu açılıyor baktıkça öyle bir iz bırakıyor haha 😂
Geçmiş olsun neyin var
Nane sağlıklı bir besin
İnsanlara değer vermek
En son konuştuğum kız
Puuuuu sana
Sus sus sormaa 🥲
Sormadım 😒
Ne yapacağız şimdi 😬
Naneyi mi yoksa pohu mu bilmem. Afiyet olsun jsjs
Sorma ya off şimdi çok karmaşık şeyler oldu 🦦 neyse belki tedavi bitiririm sadece su şişliği gösteririm.
Randevu ara veya doktora gidip rica et
İlkinde bana pazartesi salı gel demişti kadın, kandırdi tartıştık beni işletti 😂 sonra 2. Doktora geçtik bu son vermezler
Hasta olduğun için bakarlar her türlü takma 😂
Ama 1 hafta geçikti 😂 neyse bakalım yarın randevu alacağım
1 haftadan bir şey olmaz ama bidaha aksatma geçmiş olsun 🤲🏿
İlkinde de öyle oldu 😂 doktor bir şey olamz dedi de şu an böyle giderse ihihom
Sırtında falan sivilce çıkıyor mu 😑
Kendimi bosa yipratmişim.
Hiçbir Şey