21 sa

Ne yapmalıyım başım çok ağrıyor?

Öğlen 12.30'da dersim vardı iki dersti bitti AGS denemeye girdim bir de sadece 10 dk dinlenip ÖABT denemeye girdim eve geldim akşam 7 buçukta neyse yemek yedim işte sonra kahve içmeye başlarken başıma ağrı girdi neyse biraz dinleneyim dedim hala başım ağrıyor ne yapmam lazım doktora falan git deyip beni başınızdan savmayın ,😭😹😹
Güncellemeler
20 sa
Ağrı kesicim yokkkk hiçbir şeyim yok
Güncellemeler
20 sa
Abi beni korkutmayin la
Ne yapmalıyım başım çok ağrıyor?
Cevapla