Öğlen 12.30'da dersim vardı iki dersti bitti AGS denemeye girdim bir de sadece 10 dk dinlenip ÖABT denemeye girdim eve geldim akşam 7 buçukta neyse yemek yedim işte sonra kahve içmeye başlarken başıma ağrı girdi neyse biraz dinleneyim dedim hala başım ağrıyor ne yapmam lazım doktora falan git deyip beni başınızdan savmayın ,😭😹😹
Sabahdan beri düşününce baya yorulmuşsun aslında. Ders, deneme, odaklanma derken hem zihinsel hem fiziksel olarak yük binmiş. Üstüne kahve de bazen baş ağrısını tetikleyebiliyor.
Ben olsam önce büyük bir bardak su içerim, telefonu biraz kenara bırakırım, ışığı azaltırım ve yarım saat kadar sessiz bir ortamda dinlenirim. Açık havaya kısa bir çıkmak da işe yarayabilir. Boyun ve omuzlarını da kontrol et, bazen saatlerce aynı pozisyonda oturunca gerilim tipi baş ağrısı yapıyor.
Eğer bugün çok az su içtiysen, düzensiz beslendiysen veya uzun süre ekrana baktıysan bunlar da sebep olabilir. Şu an için en mantıklısı su, dinlenme ve biraz ekran molası gibi duruyor.
Ama ağrı çok şiddetliyse, alışık olmadığın bir ağrıysa veya görme bozukluğu, uyuşma, kusma gibi başka belirtiler de varsa bunu normal yorgunluk baş ağrısı diye geçiştirmemek gerekir.
Bulantı kusma yok ama karın ağrısı var daha önceden migren tutmuştu ama oda çok eski coook böyle yıllar felan oldu ağrı tam kafa üstünde beyin kanaması geçirmedim Allah korusun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
ilaç varsa içebilirsin.
Sabahdan beri düşününce baya yorulmuşsun aslında. Ders, deneme, odaklanma derken hem zihinsel hem fiziksel olarak yük binmiş. Üstüne kahve de bazen baş ağrısını tetikleyebiliyor.
Ben olsam önce büyük bir bardak su içerim, telefonu biraz kenara bırakırım, ışığı azaltırım ve yarım saat kadar sessiz bir ortamda dinlenirim. Açık havaya kısa bir çıkmak da işe yarayabilir. Boyun ve omuzlarını da kontrol et, bazen saatlerce aynı pozisyonda oturunca gerilim tipi baş ağrısı yapıyor.
Eğer bugün çok az su içtiysen, düzensiz beslendiysen veya uzun süre ekrana baktıysan bunlar da sebep olabilir. Şu an için en mantıklısı su, dinlenme ve biraz ekran molası gibi duruyor.
Ama ağrı çok şiddetliyse, alışık olmadığın bir ağrıysa veya görme bozukluğu, uyuşma, kusma gibi başka belirtiler de varsa bunu normal yorgunluk baş ağrısı diye geçiştirmemek gerekir.
https://voca.ro/12wc3oCaSVNu
Arveles falan varsa al, şu kremi kullanabilirsin baya işe yarıyor
Kafamimi surcem ben onu
Evet yanlara işte
Yok ki
Nöbetçi eczane
Yook nerden bulayım nöbetçi eczaneyu
Ağrıyan noktalara buz tut iyi geliyo bi de bişi sorcam sen ags için kursa mı gidiyorsun
Evet canim
Uyuyunca geçiyor. Beyin de yorulan bir organ.
Zana del rey hanım, soğuk kompress yap kafaya ve yüze iyi gelecektir
Bulgular neler; buşantı kusma var mı? Daha önce bu şiddette bir ağrı yaşamış mıydın? Ağrı nerede tam olarak… ailede beyin kanaması geçiren var mı
Ne diyon oglum oldurcen sen bizi
Sen tek tek cevap verir misin
Bulantı kusma yok ama karın ağrısı var daha önceden migren tutmuştu ama oda çok eski coook böyle yıllar felan oldu ağrı tam kafa üstünde beyin kanaması geçirmedim Allah korusun
Yarım başağrısı mı? Gözünde ışık çakmaları var mı
Karnımın ağrıması bence şeyden bgn tostun yanında bol acı biber yemiştim ondandir
Gözümde ışık cakmalarri yok
(Tıbbi tavsiye değildir) daha önce başın ağrımadığı için bence film cekilmeli. Acil servise gidip bir tomografi çektir istersen
Acilmi
Bu saatte acık yer orasıdır
Bu saate gitcem peki nasıl doncen cebimde beş kuruş yok
Bizimkilerde koyde
112 arayabilirsin
Olum rahatsız etmiyem ya onca hastalar var
Benimki öneri aen bilirsin
Korkuyom aferin sana
💐💐
Başka yeri ağrıtıp beyne baş ağrısını unuttur.
Belki suduz kalmışsındır. Su iç.
Yat uyu dinlen böyle verimsiz olur
tatmin ol. vucudun rahatlasın
yardımcı olsyım sana canı
Su iç ekrandan gözlerini uzaklaştır
Dinlen biraz uyu
Uykuda gelmio
Hangi branşsın
Lise mat
Migren veya sinizüt var mı?
Migren çok önceden olmuştu baya bir daha migren tutmadı
Ozaman geçmiş olsun yeniden tuttu ağrı kesici iğne kesin çözüm bendede var
Offf ya bakalım yarına kadar geçmezse artik
Egilince ya da ensede ağrı var mı
Yok tam kafaustunde
Hastane yolu gözüktü sana git iğne ol rahatla
Ne korkutma beni
Yok ama ağrı kesici iğne ol
Birde insan takip eder yeniyim burada 🤣
Ben kimseye takip etmiyom ki
İlk olayım benfe
Asasasaajjajaja
Kalbim kırıldı😔
İğne ol bak benim takip istegimi kabul ettin ama sen etmedin 😌
Ben kimseyi takip etmiyorum!
İlk olucaktım bak söz igneyide ben yapıcam sabah zımba gibi baş ağrısı yok
kızların baş ağrısı kronik
Ağrı kesici?
Agrıkesici iç ya da temiz hava al
Biraz uyursan geçer
Uyuyamiyorum
Kitap okumaya başla gelir
Ağrı kesici
Bol su iç faydası olur
Sabahtandir su iciom
Ablam ne diyim Allah yardım etsin😀
Offf basimm
Uyusana
Saçlarını çektir.
Çay iç iyigelir
Branşın ne hem?
Lise mat
Çok iyi yaa valla çok merak ettiğim şey varr
Ne merak edion ki
Öğretmenim ben de :) branşınla ilgili merak ettiklerim var
Sizin branş ne hocam
Burdan demesem :)
Ama sorcaklarım var yaa kutun da kapalıı
Pdr
boş ver o zmn
Neden boş ver yia