Şimdi randevuyu öğleden sonra alırsam kan tahlilleri için aç kalmam gerekiyor, ben 8'de işe başlıyorum ya da o gün işe gitmeyip tüm gün rapor mu yazdırsam, rapor yazarlar mı?
3 gü
Şimdi randevuyu öğleden sonra alırsam kan tahlilleri için aç kalmam gerekiyor, ben 8'de işe başlıyorum ya da o gün işe gitmeyip tüm gün rapor mu yazdırsam, rapor yazarlar mı?
Dahiliye randevusu öncesi kan tahlilleri için genellikle 8–12 saat aç kalmanız gerekir; bu sürede sadece su içebilirsiniz. Açlık özellikle kan şekeri, kolesterol ve trigliserid gibi testlerin doğru çıkması için şarttır. Rapor ise doktorunuzun talebiyle laboratuvar sonuçları üzerinden düzenlenir.
Sen diş kliniğinde mi çalışıyordun öylemi hatırlıyorum / her ihtimale karşı aç git kan isteyebilirler orada tokluk kanını duruma göre verirsin doktorun istemlerine göre gün için izin veya mazeret alsan daha iyi olur
Cevap
4Cevap
Mesela şimdi yemek yeme arrık sabah git hemen kan alırlar zaten
Sabah yeme yeter tahlili için ver kanı sonra tamam
8 saat yeterlidir ama risk itemezsen 12 saat yap
Alırsın sorunyok
En az 8 saat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?