Yanmadan ziyade rahatsız eden başka bir şey var 🥲 ne yapacağım ya, hangi bölümden randevu almalıyım?
3 gü
Yanmadan ziyade rahatsız eden başka bir şey var 🥲 ne yapacağım ya, hangi bölümden randevu almalıyım?
Dahiliye ve nöroloji. İlk dahiliyeden alıp kan verip sonuçlarına baktır. Nöroloji ise periferik nöropatiye bakar yani sinir sıkışması durumlarında da ayak yanması hissedilebiliyor. Benim tahminim sıcaklardan dolayı öyle. Kışın öyle şikayetler oluşmuyor insanlarda. Odanı yatmadan önce havalandır bide kılıf değiş sürekli, pike gibi daha ince şeylerle uyu.
Evet en çok yazın oluyor bu
Yine de kan verip baktırmak iyidir.
Önce dahiliye sıra alıyorsun
O senden kan testi isteyecek
Kan sonucuna göre
Diyabet dengesine bakılacak ondan sonra ise tedaviye gidilecek
Erken hallolsun dersen önce sağlık ocağından detaylı kan testi yaptır sonuca gorr dahiliye başvur
Kansızlık, tansiyon, şekere bağlı olabilir belki de huzursuz bacak öncelikle bi aile hekimi veya dahiliyeye görünmenizi öneririm şikayetlerinizi anlatınca zaten bi kan tahlili isteyeceklerdir. Bir de günde 2 defa tansiyonunuzu ölçün bakalım değerler nasıl çıkıyo
Dün bacaklarım ağrıdı ve öyle uyudum
Ağrı kesici jel krem sürdüm
Ama ayak yanması huzursuzluk vermesi bacaktan daha kötü ayağımın altından resmen alev çıkıyor
Genç yaşta her yerim ağrıyor çok üzücü haftaya pazartesi 2 bölümden randevu aldım bacak için daha randevu alamadım hangi bölüme gideceğim bilmiyorum onu da nöroloji mi ilgileniyor
Dişim de ağrımaya 20’lik çok şükür çok ağrımıy
Gideceğim ayağımın dibinde
Cevap
17Cevap
Bir arkadaşimda daha bu vardı. Ama ne çıkmıştı hatırlamıyorum. Şeker değildi ama
Öğrenince yazar mısın bana
Tiroid bezindenmiş
Ona çok geçmiş olsun
Sağ ayak topuktaki yanmanın şeker hastalığı belirtisi olduğunu duymuştum. Kesin teşhis değil ama mutlaka bir görünmekte fayda var.
İnsülin direnci başlangıcı olabilir.
Dilde kuruma susama hissi baş ağrısı var mı?
Dahiliye’ye görün. Şeker kaynaklı sorun değilse Onlar seni yönlendirirler; cildiye, ortopedi, nöroloji vs.
Huzursuz ayak sendromu olabilir , kalp damar ya da ortopedi
Dün bacak ağrısı çektim iki bacağımda ağrıdı jel krem sürüp uyumuştum, çoğunlukla soğuk havalarda ağrımaya başlıyor, yağmur yağarsa ağrır ama soğuk hiç iyi gelmiyor
İnek sabanın filmi gerçek 😀😀😀 bacağım ağrırsa bil ki yağmur yağacak
Bugünlerde kendimi çok yorgun hissediyorum
Hiç dinlenemiyorum
Yatağım da çok rahatsız edici
Teşekkür ederim
Seker hastası olabılırsın. Ayak tabanı yanması onun belırtılerınden bır tanesı
Çok fazla tatlı yemekten olablir
Şeker olabilir bir kontrole gidin
Topuk dikeni olabilir
Şeker hastası olabilirsin
Dahiliyeye git gerekirse yönlendirirler
Şeker mi var sende
Krem süreyim
Bilmem
Kolestrol olabilir
Cildiyeden randevu alman lazım
Şeker , dahiliye.
Kaşınıyor mu peki
Şekerini ölçtür
ya da enfeksiyon mantar var
Masaj yap
Şeker Olabilir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?