Artık vücudumdan ayrı gelişen bir uzuv oldu, kötü hissettiriyor. Bana küçültme ameliyatlarının maliyeti nedir?
5 gü
Artık vücudumdan ayrı gelişen bir uzuv oldu, kötü hissettiriyor. Bana küçültme ameliyatlarının maliyeti nedir?
ben kadrolu öğretmenim, 3 sene önce meme küçültme ameliyatına peşin 55 bin verdim. o zamanki maaşım 22,700'dü. taksitli fiyatı 70k idi ama 55k kendimi zorlayıp ödedim. şimdiki maaşım 72k yani nerden baksan şu an meme küçültme 150 bin vardır. İstanbul şişlide este center'da yaptırmıştım. soru sormak istersen cevaplarım
Çok teşekkür ederim peki riskleri nelerdir?
Güvenilir mi?
Kac ay ağrı sızı var?
Ve şu an nasıl hissediyorsunuz
Dikiş izi falan var mı
Kötü görünüyor mu?
(Ben bu parayı biriktirsem fiyatı ikiye çıkar 😭)
emzirme konusunda vs bir zararı olmayacağını söylediler çünkü süt bezlerine dokunmuyorlarmış, ama ben henüz çocuk sahibi değilim yani emzirme konusunu deneyimleyemedim daha
ben bir memem diğerinden çok daha büyğktü ve memelerim çok sarkıktı. küçültme ve dikleştirme amaçlı ameliyat oldum. başta sonuç olabildiğince güzeldi fakat şimdi memelerimin boyutu aynı olsa da şu an yine sarktı. bundan kaçış olmadığını anladım
meme uçlarımı hissetmiyorum eşim ne kadar dokunsa da emse de o bölgede hissizlik var. ameliyat sonrası uzun bi süre dikiş bölgelerinde hissizlik yaşıyorsun ama çoğu geri döndü, sadece meme uçları ve o pembe kısım hala hissiz
ameliyatımdan memnun kaldım bir problem yaşamadım fakat büyük bir dikiş bölgesi oluyor. ameliyattan sonra 1 ay sımsıkı bir medikal sütyen takman gerekiyor alçı gibi düşün. o gerçekten çok can sıkıcıydı. hareketimi kısıtlıyordu. yanlış hatırlamıyorsam 2 hafta boyunca her gün pansuman yapılması gerekiyor. enfeksiyon kapma riski vs. oluyor ona karşı dikkat edilmesi gerekiyor
ameliyattan sonra mememde artık minik minik sivilceler çıkıyor. sanki içeride bir atık kalmış da dışarı çıkmak istiyor kendini kusuyor gibi. bir de meme başımın altının boş olduğunu hissediyorum çünkü dışarıyı ne kadar düzeltseler de memenin içinde küçük küçük boş kısımlar da kalıyor sadece üstünü deriyle örtüyorlar galiba.
dikiş izleri 2 yıl içinde %90 gidiyor ama yine de kalan izler var
şu an sarkıklık haricinde görüntüsünden memnunum, en iyi memelere sahip değilim ama eski haliyle kıyaslarsam çok daha iyi evet
3 yıldır hâlâ ara ara batma gibi sancılar oluyor çünkü vücudun doğal haline müdahale ediyorsun et parçalarını kesip çıkarıyorsun.
her şeye rağmen benim öz güvenim için iyi geldi ve halimden memnunum çünkü çok kötü görünüyordu hem çok sarkık hem de eşitsiz memelerim vardı ve bekar genç bir kızdım. nasıl evlenicem diye üzülüyordum vs. o üzüntülerim için değdi bence
Bende Şu an o durumdayım emziren bir anneye benziyorum ama bekarım ve yaşım 24 çok teşekkür ederim bilgiler için ihtiyacım varmış körü körüne bir şeyi amaç edinmemek için sordum.
Kamburlaştım iyice kıyafetlerim goguslerimden oturu oturmuyor üzerime
evet bu da senin için artık ciddi bir sorun olmuş ama çilesini göze alabilmen gerek, ben biraz dayanıklı bi kadınım acı eşiğim falan yüksektir öyle tahammül edebildim, ama gerçekten herkesin harcı değil. şu an olsa gözüm yemezdi mesela ama o zamanlar resmen hayata küsmüştüm aklımdan çıkmıyordu. ama asıl olayın ne olduğunu sana söyleyeyim belki bunu da duymaya ihtiyacım vardır. ben öyle bir adamla evlendim ki şunu anladım, aslında memeymiş popoymuş güzellikmiş bunlar hikaye. sevgililik döneminde veya küçük yaşta insana cazip geliyor ve ilgi çekiyor fakat gerçek aşkı bulabilirsen insan sadece sevdiğinin ruhuna aşık oluyor gerisini gözün görmüyor. kupkuru bir popom var memelerimde dikiş izi var ve sarkık, göbeğim var boyum falan fazla uzun, yüzüm pek göze hitap etmiyor yani kadınsı ve seksi bir vücudum yok gerçekten, ama dünya güzeli kadınlar bile benim kadar sevilmemiştir bundan eminim. gerçek sevgi her şeyi sollayabiliyor.
ben güzellik için ameliyat oldum, senin ise sebebin daha farklı aslında günlük hayatında zorlandığını söylüyorsun ama yine de bunları da bilmen fayda sağlayabilir diye düşündüm. doğru insanı umarım bulursun ve bulduğunda da doğru insanın o olduğunu inşallah fark edebilirsin
Çok teşekkür ederim hiç bu yönden bakmamıştım aslinda kendim için cazip olmak istiyorum hayatım kolaylaşsın istiyorum ama evet belki de benim aşka ihtiyacım vardır...
sevgi çok iyileştirici ve insan gibi hissettiren bir duygu, çok isterim herkes bu güzel duyguları yaşasın ve mutlu olsun 🥰
Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz fikirleriniz için
rica ederim hoşça kal 🌸🩷
Cevap
8Cevap
Kaç beden ki tam olarak şikayet ediyorsun bu derece
Bilmiyorum ki Instagram da doktorlar var onlara sor
Boyunuz ve kilonuz kaç
70-200 arası
Desene benim için imkansız bir rakam
Neden öyle olsun? Devlette yaptırabilirsiniz.
Devlette o ameliyat yasaklanmış
Hayır yapılıyor.
Olduğum yerde biri bu yuzden vefat etti bizde yasak o zaman
Nerde yaşıyorsun? Bizde hala yapılıyor o
Siz nerde yaşıyorsunuz? Yeter ki biri beni kamburlaştıran durumumdan kurtarsın
Antalya.. yardımcı olurum
Bende antalyadayım ama her şey parayla ya
Antalya da herhangi Bi yasak yok o ameliyatta
Ama fiyatlar dudak uçuklatıyor ben asgari seviyede bir çalışanım ama tüm fiyatlar turizme dahil
Özellerde öyle tabi muayene bile 4000
Devlet hastanesi de ölüm döşeğinde müdahale ediyor
Soruyu beğendim derman diye başlıyor isterseniz
Kilo versende kücülür
Alakası yok ben baya zayıfladım da hâla aynı
Cup ne kullanıyorsun
Çok mu büyük
kaç beden ki
Olma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?