Bazen hatta çoğu zaman tam anlamıyla nefes alamıyorum, burnum sürekli tıkalı, belki bir sorun olabilir. Bunun yanında burnumun biraz daha küçük olmasını da istiyorum. 21 yaşındayım, devlet hastanesinde burun ameliyatı olunur mu? Zaten çok zor bir burnum yok, hatta çoğu kişi gerek yok dese de ben istiyorum.
4 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Doktorun iyiyse gayette olunur neden olunmasın
İg paylasımlarına baktım bahçelievlerde bir devlet hastanesi Şu an bile burnumu çekince tıkalı hissediyorum bu bir sorun mudur yani bide sorunsa burun estetiği ücretsiz mi olur veya ortalama fiyatı nedir
O konuyu bilmiyorum çevremde herkes devlette yaptırdı gidip konuşmak lazım kişiden kişiye değişiyor çünkü ama özele göre devlet daha uygun
Ortalama 70 80 diyorlwr devlette bile çokmuş ya
Hastaneden hastaneye değişiyor o bir de devlette zaten nefes alamama durumu varsa genelde ücretin bir kısmını sgk karşılıyor
Sgk dediğin ama benim sanırım sigortam yok ondan mı bahsediyorsun 20 yasındayım
Evet cok iyi nefes alamıyprum ama bunun icin başka sebepler de olmalı mı bilmiyorum yani tek böyle rahat nefes alamamak yeterli mi cünkü cidden alamıyorum tıkalı
Üniversite öğrencisiysen 25 yaşına kadar ailenin sgk sı geçerli oluyor
hayır üni öğrencisi değilim maalesef
Sgk yoksa Genel sağlık sigortası kapsamında da karşılar burunda sıkıntı varsa ama onu doktorla konuşmak lazım
bakalım randevu aldım nefes alıp almama konusu bambaşka belki de normal biseydir bana öyle geliyordur ama burunda değisiklik iyidir
Katılıyorum bende düşünüyorum rinoplasti bakalım.
altta bi tane kasar aynen kesin nefestendir falan demis oe sanki cok güzel ve burun var da nefes almayı bahane ediyoruz bu pahalılıkta mantıklı bisey yapmaya çalısıyoruz
Kadın kadının düsmanı
Ben destekliyorum go girl boş ver milletin ne dediğini nasıl mutluysak öyle yaşayalım. Daha güzel olacak ya estetik yaptırınca istemezler bazı kadınlar hem cinslerinin güzel olmasını.
Ya bugün böyle düşünür yarın vazgeçeriz gerçekten ihtiyacımız olduğundan değil içinden böyle gelir öyle mutlu olur yaparsın böyle kadınları gördükçe midem bulanıyor
Benim de öyle ayrıca estetik gayet gerekli diye düşünüyorum. Burnumuzdan memnun değilsek imkan var sonuçta yaptırırız niye millete bu kadar batıyor anlamıyorum gerçekten. Destek olacağı yerde herkes bir köstek olma derdinde.
hayır tamam bende düşünüyor istiyorum ama güzellik bir bütündür belki de yüz hatlarına cok yakısıyor ayrıca araştırınca riskleri de cidden var
Evet var ama düzgün bir doktor yaparsa gayette oluyor çevremde çok var yaptıran herkes de gayet memnun halinden. son 1 yıl içerisinde yaptıran da var yıllar önce yaptıran da
olabilir ama dediğim gibi herkesin yüzüne de burun estetiği gitmiyor bak simdi kendim istiyordum ama sana icimden böyle demek geliyor kadın dayanısması budur ama bi yandan doğruları söylüyorum güzel olduğun konusmandan belli bi kere
Teşekkür ederim Güzellik o senin güzel gözlerinin marifeti 💕İnşallah istediğin şekilde olur her şey.
İnşallah balım iyi ki varsın💕
Sen de öyle🌸🧚🏻♀️💕
Tabi nefes almadir sorun kesin
yapay zeka sorumu değiştirmiş orada okuman yok mu tekrar oku belki de cok iyi nefes alabiliyorumdur bana öyle geliyordur ben zaten beğenmediğimi söylüyorum
neyin düsmanlığını yapıp boş boş iğneleyici konusuyorsun
burnumu beğeniyorum nefes alamjyprum diye bisey demedim belki nefes almamda da sorun vardır ama ben beğenmiyorum düzelttirmek isterim dedim
Olabilirsin
Olunur
Kolay bi burun icin doktor ne kadar ister ki muayene olmaya gidicem bir hafta sonra
70+80 bin ortalama
Devlette bile o kadar mı
Hem de cok kolay bi burun için
Evet şehir hastanesi öyle
Bahçelievler devlet hastanesi
Hastanede çalışıyorum isim yapan hocalar öyle istiyor
çokmuş be
maalesef, kemerli mı burnun
Kemerli değil minik bi çıkıntı var ve daha kücük olmasını istiyorum
var mı resmi
Özelden atim ekliyim yaz bana
Asistanlara yaptırıyor kimi ücretsiz ama risk o
Olur