Selam
Devlet hastanelerinden memnun olan var mı? Kasık fıtığı şüphesiyle randevu verdiler ama 5 ay sonraya 😂😂

Ahh ah nerede şöyle ilgilenecek doktorlar 😂
Selam
Devlet hastanelerinden memnun olan var mı? Kasık fıtığı şüphesiyle randevu verdiler ama 5 ay sonraya 😂😂

Ahh ah nerede şöyle ilgilenecek doktorlar 😂
İşte bu yüzden özel hastaneler dolup taşıyor. Cebin yanıyor ama en azından '5 ay sonra gel' demiyorlar. Keşke her sağlık hizmetine ulaşmak bütçeye değil, ihtiyaca göre bu kadar kolay olabilse. Ben de sırf bu 5-10 ay sonrasına verilen randevulardan bunaldığım için zaman zaman özele gidiyorum. Evet bazen maddi olarak cidden zorluyor ama en azından daha hızlı ve daha ilgili bir hizmet alabiliyorsun. Üstüne nazın da tribin de biraz daha geçiyor. Sonuçta para veriyorsun.. insan da ister istemez 'Bari biraz idare edin beni' diye düşünüyor😂😂
Umarım sadece şüphe de kalır ve öyle bir şey yoktur. Çok geçmiş olsun..
Yes o yüzden bana geliyorsunuz hemen hallediyoruz 😂 seninki beş ay benimki 1 yıldı ultrason
Hastaneye buyrun efendim 😂
Ankara 'da
Duruma göre efendim 😂
Para ödedin mi ödeyince erkene alıyorlar
Normalde uzun süre atınca para ödeyip erkene alıyorlar
Online eğitim o 😂
Bazen öyle hissettiriyor gerçekten. İnsan zaten derdi varken bir de aylar sonrasına gün verilince çaresiz kalıyor. Sağlıkta beklemek sadece takvim meselesi değil; insanın içindeki korkuyu da büyütüyor. Kimse keyfinden hastane kapısı aramıyor. Randevu bu kadar uzayınca ister istemez insan kendini önemsenmiyor gibi hissediyor.
Miting meydanlarında bu sıcakta partileri destekleyenlere bence mustehak. Bak o parti bu parti demiyorum, herhangi bir parti
Cevap
6Cevap
maalesef devlet hastaneleri o şekilde çalışıyor çok şükür ben ve ailem özele gidiyoruz senelerdir gadası
Aynen paran varsa paranı rezil edeceksin
Merkezi bilindik hastaneler evet kalabalık ve çok ileri tarihe randevu veriyor. Biraz sakin hastaneler bir hafta sonra dahi ameliyat tarihi veriyor.
Bu arada geçmiş olsun.
Aq aylar sonra versene iyi çapaya gittim bir ultrason muydu neydi onun için 2 yıl sonraya tarih verdi zkkdkdks
Maalesef öyle evet.
bir ameliyat olucaktım varya ohoo o hastaneye kalsaydım olamazdım 😂
İlgilenen de yok Zaten bu yüzden özel tercih ediyorum
Öyle ama mecbur sağlık önemli
Aynen öyle
Kesinlikle öyle ciddi bir konuda 6 ay sonrasına randevu verildiğini biliyorum
bir şey olmasın diye dua ediyorlardır herhalde başka açıklaması yok
Öyle maalesef
Vallahi onlar zengin kaç milyar para alıyorlar, bu durumda zenginin keyfi yetene kadar fakirin canı çıkar , keşke bir çözüm olsa ama maalesef buna el atan yok
bendede kasık fıtıgı şüphesi var demin özele randevu aldım iş yeri özel sağlık sigortası yaptıgı için yırtırıyorum
hangi derken? yılda 8 kere falan hakkımız var. ameliyat bedeva. gecen arkadaşımda kasıktan ameliyat oldu. bende gitcem şimdi
bizimde tamamlayıcı sigorta bende bunu demek istedim
Dişçi, cildiye hep böyle. Bir çözüm bulunmalı buna acile gidin o yüzden. 😀
Parası olana sağlık var, diğer türlü evet şu an ölmüyorsan sıranı bekle diyor maalesef.
başı ağrısa proftan randevu alanlar yüzünden
Geçen sırada beklerken gördüm d vitaminine baktırmak için profa gelmiş üniversitede 😂
bence oyle gecen randevu aldım 13 gun sonrasına verildi. d
yok degil sansliymisim o zaman xd
Kim memnun ki Allah düşürmesin
Evet biraz sinir bozucu oluyor
3 ay sonraya bir olaya gün veriyor
Zaten zaman aşımından düzelir hastalık teste ya da başka birşeye gerek kalmaz
Yok direkt ölün deme şekli sjsjsj
Randevu sistemi direkt şey diyor arka planda "öl awq fakiri" hahahaha
Randevu sisteminde de sorun var, ne zaman arasak 15 gün sonra diyor daha ne olsun 😂😂 15 güne ölmezsen görüşürüz, ölürsen pamuk ikramımız diyorlar dhdhdhd
Zaten ömrün yetmez 🤣🤣
İroni yapıyorum be o kadar ertelemeye nah yeter ömrün 🤣🤣
Acile git
Ölmezsin ölmezsinnn diyorlar 🍀
Çok saçma bir sistem
Uluteason mı
Galiba öyle
Harbi
Millet o kadar süreye gitmefrn iyilesir bile dkfjg
Ölün bizene diyor
Zor gerçekten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?