6 gü

Hastanelerin aylar sonraya randevu vermesi, ölmezseniz bakarız deme şekli mi?

Selam

Devlet hastanelerinden memnun olan var mı? Kasık fıtığı şüphesiyle randevu verdiler ama 5 ay sonraya 😂😂

Hastanelerin aylar sonraya randevu vermesi, ölmezseniz bakarız deme şekli mi?

Ahh ah nerede şöyle ilgilenecek doktorlar 😂

Hastanelerin aylar sonraya randevu vermesi, ölmezseniz bakarız deme şekli mi?
Cevapla