Şahsen 2 defa oldum, zorla oldum ve hakkımı helal etmiyorum, korkuyorum da aynı zamanda. Gerçekten sürekli kalp krizinden ölen gençler var.. Bu kadar insanın ahını aldılar, değer miydi?
6 gü
İnsanların seyahat, çalışma ve hürriyet hakları üzerinden büyük baskı yaparak insanları bu sıvıları olmaya zorladılar. benim gibi bazı insanlar ise reddetti ve olmadı.
şanslısın keşke bende olmasaydım
5 tane oldum. Bu aralar kalbimde sıkıntı vardı umarım ölmem
5 çok fazla değil mi
Korkma kovid aşıları kalp krizi yapmaz
Herkes aşı diyor inşallah dediğiniz gibi
Yapılan hiçbir çalışma aşıların öyle bir yan etkisini gösteremedi şimdiye kadar. Sağlık beslenip spor yapan birini kalp krizinden korkmasına gerek yok
Cevap
4Cevap
yok ya bunun aşı ile ilgisi yok ecelle ilgisi var..
Kendine dikkat eder sigara alkol madde falan kullanmazsan hiçbir şey olmaz
Nasıl olmucan bırak resmi daireleri çarşıda lokantaya giremiyordun
Zaten bir defa Corona geçirdim aradan 1 yıl geçti aşı oldum
Corona geçirmeyen kalmadı doğru düzgün bide alman aşısı olduk ya
İki defa asi oldum iki kere de kovid.. vartigo oldum şimdi de 3 aydır anlamsız bir kaşınma var. uyuz demeyin değil test yaptırdım kan değerleri yüksek
saçma sapan haberler okuyup kendinizi korkutuyosunuz sadece
Zorla oldum bısey olur dıye korkuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?