8 gü
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
geçmiş olsun o durumu bende yaşadım mervidenden kaydım tam popumun üstüne düştüm 1 hafta ağrısını çektim en dayanamadım gittim ilaç aldım
Ağrı kesici mi aldın? Kırık falan varmıdır korkmaya başladım. Sende varmıydı
yoktu kırık falan kas gevşetici aldım
kırık olsa duramazsın yerinde merak etme
şu an evde oda yok :(
Ağrım var üstüne oturamıyorum ama korkmaya başladım
mazejik falan varsa oda etkili ama bol bol su ile iç
sanırım sende benim gibi vücut olarak biraz irisin 2 metreyim ben tahribat çok daha fazla olmuştu 😅😅 o koca cüssemle sertçe düştüm narin popişimin üstüne 😁😁
Bende öyle ya o anlık ağrı yoktu ama sonra ağrımaya başladı. Sen röntgen falan çektirmişmiydin
evet ne olur ne olmaz diye çektirmiştim. bazen çok zayıfladığımda da aynı ağrıyı çekiyorum mesela
Hemen düştüğün gün mü gitmiştin doktora. şu an ne yapsam bilemedim :(
sen bi acile git en azından ilaç alırsın gece yatırmaz o ağrı seni
şu an evde tekim. Evde ağrı kesici var şu an için öyle şiddetli bi ağrım yok
bi kaç güne geçer umarım
İnşallah keyfim kaçtı
Geçmiş olsun poncik de acele mi ettin inerken nasıl oldu öyle
Bilmem anlık oldu ya
Oluyor böyle şeyler
Geçmiş olsun
Aşağıda bir kız
Ben de düşüyordum az kalsın tanga şov yapacaktım demiş güldüm ona 😆
Ama düşmek kötü şey tabi
İşin şakasında mısın sen ya
Tekrar oku yazdığımı
Doku zedelenmesi olmuştur
Evet belkide nasıl geçer
Voltaren diye bir merhem var onu kullanırsan biraz daha hızlanır geçmesi
Evde yok :(
şu an ağrı kesici içebilirsin anca veya nöbetçi eczane uzak mı
Ağrı kesici var evde
İç bitane hangisinden var
Zamanla geçer merak etme
Kırık falan yoktur inşallah
Sabaha geçer yat dinlen
Umarım çünkü korkmaya başladım
Sabaha da kötü olursa direkt git hastaneye
:(
zamana birak yarin gecer
Gerçekten mi kırık falan varsa :(
kirik olsa siser morarir
Biraz şişmiş şuanlık morarma yok
:///
Ney
ney
Yok bişey
yok bisey
Geçmiş olsun masaj yap
Bi film felan çekmekte fayda var
:( kırık falan mı dersin korkutmaa
Önlem diyelim
Haklısın ama şu an gidesimde yok. Kendiliğinden geçer umarım :(
Gidesim yok nedir yahu popon kırıldıysa ne yapacaksın çatlak vs varsa. Gerçi doktor da oraya alçı yapamaz sonuçta. Mümkünse full uzan, pek hareket ettirme bir süre
Korkuyorum yaa. Eğer ciddi bişey olsaydı çok aşırı ağrı olmazmıydı yerimde duramamak gibi. şu an uzanıyorum
Hiç kıçımı kırmadım bilemedim şimdi. Ama oturup kalkarken ağrı sızı olmuyorsa sorun yoktur ya
Ağrı sızı var tabiki
Umarım bir şey yoktur
Umarımm
Doktora görünün ama muhtemelen bir şey yoktur
Yokmudur gerçekten korkmaya başladım
Bence yoktur
İnşallah ama ağrım var üstüne oturamıyorum
Normal incinmiş olabilir
Umarım sadece bukadardır çok sağol
Rica ederim çok geçmiş olsun
Üstüne oturamıyorsan bir film çektirmen lazım
Evet oturamıyorum:( kötü bişey mi olmuştur
Ben daha yeni köprücük kemiğimi kırdım film çektirmeyecektim baktım 50 gramı bile kaldıramıyorum hemen film çektirdim kırık olduğu çıktı ortaya
Çok geçmiş olsun şu an nasılsın? Bende daha çok üstünde oturmada ağrı var
Teşekkürler iyiyim sen her ne olursa olsun bakın doktora
şu an evde tekim :(
Yürüyebiliyormusun peki
Evet yürümemde bi sıkıntı yok şükür
Ezilmiş. İlaç al krem sür rahatlatır bence
Evet ezildi bencede. şu an evde sadece ağrı kesici var
İç genede sen. Gitme şansın yokmu nöbetciye?
Yok maalesef
Kötü olmuş valla
Yaş kaç senin
34
Anladımmmm. Bu yaşlarda iyice zor amaan
Neden
Eskisi kadar enerjikmisinde? Bende pek yok enerji ondan
Evet enerjiğim yaşımı göstermiyorum
İyimiş. Fark yaratıyorum diyorsun:)
Tabiki
Güzelmiş. Muhabbet etmek istersen beklerim
Tşkler
Öpümde geçsin djsjznjz şaka şaka
Sapıkkk
Şaka dedik be bjdjsjssj
Hıhı şaka aynen
Napim senin kıllı popon ya jdjdjs
Hııı aynennn
Hııı tamam
Zamanla geçer
Ciddi bişey yoktur umarım
Yoktur ezilmiştir gözle görülür bir şey vermı
Evet ezilme var. Biraz şişlik ve ağrı var. Morarma yok
tamam ozaman sorun yokk ama niraz acısını çekersin
Evet çekiyorum :( herkes doktora git demiş ama gitmedim
Ciddi bişey yok bence hiç yürüyemezdin yumusaş doku zedelenmesi olmuş bence
Evet yürüyorum sadece oturrken ağrı var. İçimi rahatlattın Allah razı olsun
Ne demek dikkat kendini rica ederimm
Sende dikkat et❤️
🤗
Bira zbuz torbası tut o kısma gecmıs olsun
Teşekkürler evde buz yok 🥲
E dolaba koy olsun sabah koy
Koymadım
Doktora gideydin
Gitmedim
Sebep
Sağın da üzerine düş dengelensin.
Aman ne komik sen düşş
Bende inerken eteğimi araya kistirmisim
Düştün mü sonra
Dengemi kaybettim düşer gibi oldum neyseki yanımdaki bey tuttu frikik vermekten de kurtuldum
Harika
Reklam filmi gibi oldu tutamasaydi tanga şov olcakti
Fena
Krem sürmek gerek
Hangisini
Kas gevşetici ilaçlar
Masaj da iyi gelir yapan olsa kremle
Krem yok şu an
O zaman masaj güzel olur
Banyo şu tütü sicak
Yerimden kalkamam
Acile git ağrıyorsa cok
Üstünde oturamıyorum
Doktora git
Ciddi bişey mi vardır
Uzaktan kimse anlayamaz sürekli ağrı varda ve azalmiyirsa doktora git
Kas gevşetici sür
şu an evde yok
Evet ağrı var
Doktora götürecek kimse yok mu
Maalesef evde tekim
Tek mi yaşıyorsun okuyormusun calisiyormusun
Arkadaşına desen yok mu
Bu saatde kimseyi rahatsız etmek istemem
Sağlık ama anne baba?
Annemle görüşmüyorum babam evde değil
Geçmiş olsun zor aslında hissettim tek olman yüzünden. yaş kaç medlek var mi
Evet zor ama yapacak bişey yok
Anlıyorum ama keşke erken saate doktora gidebilirdin artık Sabah gidersin
😁😁😁 Film izle kafanı dagit
Yaş kaç okuyormusun
Uyumaya çalışırım
Gizlisin yazamıyorum
Konuşalım mi
Ne konuşacaz
Haklısın boş ver
Masaj yap öyle geçer
Geçmiyor
kıyamamm
:(
bakıym bi morarmısmı
Şuanlık morarma yok
bakalmm
Hayır
korkak
Sapık