İnşallah yani gözünde retina kayması vardı gözü görmüyor bir gözü onun altında da yatan kötü tümör kanser veya enfeksiyon var mı diye baktırmak için bu bugün hemıgram bitokimya verdik temiz çıktı cinsi Pinchers minyatür
İnşallah uyanmadan da bırakmazlar değil mi ordan birde raporlar ve cd veriyorlarmış onu aynı günde verirler mi sonuçları orada hoca oluyormuş burası vrm ismi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Geçmiş olsun. Gözü tahriş edebilir
Niye etsin ki gözüne ilaç mı damlatıcaklar
Veterinerlik okuyorum bende
İyi ne güzel dua et benim kızıma da
Tabikii inşallah iyi geçer yapan veterinerinde elinden geleni yapacağını düşünüyorum inşallah iyileşir
Kaç yaşındas
10
Emar a hiç girmedi bu renkli emar birde
Endişelenmeyin iyi geçecek
Cinsi nw
İnşallah yani gözünde retina kayması vardı gözü görmüyor bir gözü onun altında da yatan kötü tümör kanser veya enfeksiyon var mı diye baktırmak için bu bugün hemıgram bitokimya verdik temiz çıktı cinsi Pinchers minyatür
İyi bakalım geçmiş olsun
Sorun olmaz dediğim gibi korkmayın
Teşekkürler inşallah
Rica ederim
Başka yardım edebilecegim bişey var mı
Birde emara girmeden yemesi içmesi kesilecek ya emardan sonra da kendine gelmesi uzun sürer mi anestezi yani etkisi ne zaman geçer
Benim bildiğim çok sürmez bir kaç saate uyanir
İnşallah uyanmadan da bırakmazlar değil mi ordan birde raporlar ve cd veriyorlarmış onu aynı günde verirler mi sonuçları orada hoca oluyormuş burası vrm ismi
orada hekim vs oluyormuş onlar sonuçları görüp söylüyormuş sanırım
O kadarini bilmiyorum
Evet muhtemelen öyle olur
İnşallah iyi geçer diyelim o zaman teşekkürler iyi akşamlar dilerim
Rica ederim iyi akşamlar çok geçmiş olsun kızınıza
Hanımefendi bişey daha sorabilir miyim
Teşekkürler 🙏🏻
Buyrun
Kaç yaşındasınız
Tanışmak isterim
Hanımefendi
Ne bileyim köpeğim olmadı benm ejderham var ya