Kanında enfeksiyon olan var mı? Bir ay önce idrar yolu enfeksiyonum vardı baya yüksekti, ilaç içmedim düzenli. Son on gündür halsizlik, baş dönmesi falan oluyor ama bugün çok kötüyüm, midem bulanıyor, çok halsizim, ensem başım ağrıyor, başım dönüyor. Klima çarpmış olabilir mi diyeceğim ama klima açık değilken de oluyordu. Anksiyetem var ama bu belirtiler de gerçekten var, kana karışmış olabilir mi? Çok korkuyorum.
12 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Sağlık ocağından kan tahlili yaptır crp seviyene bir bak bakalım
42 idi bir ay önce
42 çok yüksek 1 ay öncesine bakma sen şu an için ne durumlarda o önemli
Düşmüşte olabilirmi ama idrar yolu enfeksiyonu çok fazlaydı ondan yuksekti
Hâla aynı sıkıntıları yaşıyorsan tam olarak düşmemmiştir muhtemelen olması gereken değer 0-5 arası
şu an acil tehlike var mı yarına kadar çok korkuyorum
Yani tam olarak ne yaşıyorsun bilmiyorumda hâla 40 civarındaysa sıkıntı yani yarın bi git hematolojiye
Yarın gitcem ama korkuyorum şu an
Şuanlık yapacak bir şey yok çok aşırı rahatsız değilsen yarın git ama durulmaz ağrıların falan varsa daha da yükselmiş olabilir
Merhaba gittim geldim crp 20 wbc 20 ama neyden kaynaklı vücutta bir intihap yok tehlikelimi
İltihap yok değil var olması gereken 0-5 arası ama düşüyor muhtemelen
Behçet hastalığın falan var mı
Bildiğim kadarıyla hayır
20 korkulacak bir şey değil
Ozaman belirtilerin birazıda psikojik
Olabilir geçmiş olsun
Benim çok yüksekti 100 de 170 lere geldiydi acil yatış verdiler senin ne kadar çıktı
Bir ay önce 42 idi
Ne gibi belirtilerin vardı
Acile git hemen.
Ya çok korkuyorum şu an gidebilecek gibi degikim
Bir yakınından yardım iste, ya da ambulans çağır.
Gittim geldim crp 20 wbc 20 çok aşırı ciddimi
İkisi de yüksek çıkmış.
Cep yüksek. Yaz istersen. Geçmiş olsun
Crp olacaktı
42 idi bir ay önce
Kürleri var onları yap. İncir ve dut
Hızlı etki edermi nasıl yapcam
YouTube crp kürü yaz detaylı anlatımı çıkar
1 ay hastanede yattım
Nasıl ne gibi şeyler vardi
Nefes sorunu ve halsizlik
Değerin kaçtı çok korkuyorum birdenmi oldu
Evet birden oldu ambulansla hastaneye gittim
Öncesinde belirti yokmuydu
sirke iç aktardan iyisini al ama
Penisilin vurdur geçer
Doktora git
Yarın gitcem ama şu an çok korkuyorum
Daha önce olmuştu
Değerin kaçtı ve kötü bişey oldumu
Yanıyordu
İlk doktor eline aldı inceledi cinsel ilişli oldumı felan dedi
Onu sormuyorum idrar yolunu kana karışmış olabilir mi diye soruyor um
Sen ilişkiye girdinin
Doktora gitseneya
Yarın gitcem ama şu an çok korkuyorum
Acile git
Gittim crp 20 wbc 20
Düzelir insaallah