13 gü

Uzun zaman sonra insanlarla buluşacağım. Sizce nasıl olmalıyım?

Uzun süredir yabancı insanlar arasına girmedim, özellikle eğlenceye. Ailemle yaşadığım büyük sorunlar ve nişan atma sonrası depresyon ve TSSB, biraz da insanlara güven kırılması sonucu karakter değişimi yaşadım. Bir müddettir de yalnızdım. Tek tük insanlarla buluşmaya başladım ama hep dışarıda birer birer. Bir yakın arkadaşımın bride partisi var. Aslında dışarıda yapacaktık ama hava şartları gereği sürprizi onun kuzeni (tanımıyorum) evimde yapalım dedi. Çok enerjik bir ortam ama ben anca antidepresanla toparlanmaya çalışıyorum. Hem arkadaşımın yanında olmak, hem de insanlara tekrar alışmak ama sınırlarımı fazla zorlamak istemiyorum, genel yapım da çekingen ve kendimi sahte hissetmek istemiyorum. Panik atak geçirmekten biraz korkuyorum, tedirginim. Sözümde de durmak istiyorum.

Yazınca erken ayrılmak aklıma geldi de bilemedim. Kızın yanında olmak istiyorum bir yandan, diğer yandan kendimi de yormamak, aniden panik atak geçiririm diye utanıyorum, kendimi çok tuhaf hissediyorum. Yetişkinim ama lütfen yargılamayın, ağır psikolojik ve de fiziksel şiddet gördüm, TSSB'den dolayı bazen küçük anlarda tırsıp irkiliyorum, sesli müzik açarlarsa korkar mıyım sizce? Henüz belirtilerim başladığından beri hiç böyle bir yere gitmedim, aylardır yataktan zor kalkıyordum ama hayattan kopmak istemiyorum.

Ne yapabilirim?

Uzun zaman sonra insanlarla buluşacağım. Sizce nasıl olmalıyım?
Cevapla