Uzun süredir yabancı insanlar arasına girmedim, özellikle eğlenceye. Ailemle yaşadığım büyük sorunlar ve nişan atma sonrası depresyon ve TSSB, biraz da insanlara güven kırılması sonucu karakter değişimi yaşadım. Bir müddettir de yalnızdım. Tek tük insanlarla buluşmaya başladım ama hep dışarıda birer birer. Bir yakın arkadaşımın bride partisi var. Aslında dışarıda yapacaktık ama hava şartları gereği sürprizi onun kuzeni (tanımıyorum) evimde yapalım dedi. Çok enerjik bir ortam ama ben anca antidepresanla toparlanmaya çalışıyorum. Hem arkadaşımın yanında olmak, hem de insanlara tekrar alışmak ama sınırlarımı fazla zorlamak istemiyorum, genel yapım da çekingen ve kendimi sahte hissetmek istemiyorum. Panik atak geçirmekten biraz korkuyorum, tedirginim. Sözümde de durmak istiyorum.
Yazınca erken ayrılmak aklıma geldi de bilemedim. Kızın yanında olmak istiyorum bir yandan, diğer yandan kendimi de yormamak, aniden panik atak geçiririm diye utanıyorum, kendimi çok tuhaf hissediyorum. Yetişkinim ama lütfen yargılamayın, ağır psikolojik ve de fiziksel şiddet gördüm, TSSB'den dolayı bazen küçük anlarda tırsıp irkiliyorum, sesli müzik açarlarsa korkar mıyım sizce? Henüz belirtilerim başladığından beri hiç böyle bir yere gitmedim, aylardır yataktan zor kalkıyordum ama hayattan kopmak istemiyorum.
Ne yapabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Öncelikle çok geçmiş olsun cane büyük bir yıkım yaşamışsın. Tebrik ederim aynı zamanda iyiye geçmişsin çok şükür. Bu yıkımı tamamen atlatmak için sürekli güzel hava temiz hava ve farklı ortama geç çok iyi gelir tecrübelerle sabittir 😊
Cevap yok mu
Görmedim kusura bakmayın, teşekkür ederim doğru diyorsunuz inanın kendimi zorluyorum saat akşam 7-8 de olsa çıkmış olmak için çıkıyorum daha bir sene önce evde iki gün durunca sıkılan, hem iş hem eğitimler, okul, arkadaşlarla takılan spor yapan düzenli yürüyüşe çıkan ben şu an zor yatıp kalkıyor. Hava çok iyi geliyor bana boş da gelse başta
Hayır hayır temiz hava olsun değişik ortam olsun bunlar bünyeye çok iyi geliyor. Askerde bile bunalan kişiyi hava değişimine gönderirler ki kendini yenilesin 😊
Özgüvensel sorunların var. Sana itaat edecek birini bul ve özgüvenini artır
Evet var ama özgüven itaatle yükselmez sanırım. Yarın için ne tavsiyeniz var?
İtaatle yükselir kronik anksiyetesi ve panik atağı olan arkadaşım bu şekilde yendi
Yarın için de rahat ol sessizce takıl
Ama atlattıktan sonra dediğimi yap bence
Neyi atlattıktan sonra? Anlamadım? İnsanlardan soğudum baya biri yaklaşınca sinirlenebilirim
Yarını atlattıktan sonra demek istedim
İnsanlara tekrar alışabilmen için önce biriyle başlaman lazım
Evet yavaştan başlıyorum da yarınki biraz zor
Zor değil güven bana
Yarını alattıktan sonra git ister sanaldan ister reelden gerçekten sana itaat edecek birini bul. Rol amaçlı bile olur maks. 1 hafta veriyorum sonra kendi değişimini gör
Arkadaşıma bunu söyleyen psikoloğuydu
Öyle mi? şu an psikoloğum ve sosyal destek çalışanı (türkçesini bilmiyorum) aile evinden taşınmam için destek veriyor ve yorulmamam için
Haftasonuna girdik sozce psikoloğa sorsam mı?
Sen bilirsin
Benim arkadaşım normal hayatına döndü
Gizlisin ya yazamıyorum şu an stek at istersen yazıyım
Ne güzel. Peki bunun disinda degidim var mi? Ben normale dönmek istemiyorum zaten çevrem bunu bekkliyor yine eski herşeye sabreden herseyi sırta alan ses etmeyeh olayım. Onlara inat gidiyorum biraz.
Zaten ses etmemen normallik değil ki
Diyorum ya gizlisin uygulamada mesajmış gibi çok konulursak bu soruda banlanırız😅
Stek at yazıyım sana
Ha yok burdan daha uygundur, özeldenistemiyorum. Burdan yazarsanız dinleyebilirim
Hiç banlanmaya niyetim yok😅 iyi günler yarın için de başarılar:)
Teşekkürler. Peki istemiyorsanuz yapmayın ama banlanmak ne demek?
Soru kısmını mesajlaşma gibi çok uzun kullanırsanız uygulama sizin hesabınıza ceza kesiyor ya da kapatıyor
Öyle mi? Hiç yaşmadım oysa hep böyle yapıyorum.
Ben de 1 kere yaşamıştım yıllar önce🙏🏻
Anladım, peki. Siz yinede kontrol edin değişmiş olabilir. İyi günler, yorumlar için teşekkür ediyorum
Olabilir rica ederim iyi günler
Seksi knk
Sorunlu musun?
Neyine azıyorsun psikolojik sorunlara mı?
Tm knk
Kankan da değilim birader, ya düzgün cevap ver ya da buyur git