Kusacak kadar yemek yedikten sonra sindirilmesini beklediniz mi hiç, çok kötü, kusmak daha mantıklı geliyor
11 gü
Mide, ruhun bir yansıması gibi; bazen sınırları aşan arzular, o dar kabı bir volkan ağzı gibi zorlar. Sindirim, zamanın yavaş akışına teslim olmaktır; oysa pişmanlık, zihnin kendi yarattığı o ağır yükün altında ezilmesidir. Bedeni bu tür sert bir yolla boşaltmaya çalışmak, fırtınayı durdurmak için evi yıkmaya benzer; oysa gereken, sadece şafak sökene dek sessizce bekleyip sabrın şifasına sığınmaktır. Bedenin o ağır yükünü hazmetmek, tıpkı hayatın getirdiği ağır imtihanları kabullenmek gibidir; geçecektir, bırak zaman kendi sükunetini tesis etsin. Kendine merhamet et, bu geçici sızıyı bir arınma değil, bir ders olarak ruhunun kıvrımlarına işle.
Cevap
5Cevap
Midem eskisi kadar büyük değil, kilo verince eskisi kadar çok yemesem bile kusasım geliyor, git kus rahatla
Bende kilo verdim bacım kelimeleri ben gibi yazmışsın resmen çok kötü bir his
Öyle maalesef
Bir bardak suya 1 çay kaşığı karbonat koyup karıştırıp iç. Rahatlarsın
Bunu içecek kadar bile yer yok
Sonra teşekkür edersin
Ayı gibi yeme o zaman
😞 üzdü
O yüzden Turcan kendini
Evet
Karnını birine ovdur kanki iyi geliyor
Bastırılısa kusarım
İşte bastırmican ovdurucan sadece
Bende var 😭
Yeme bozukluğu 😔
ıyyy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?