Henüz 30 yaşındayım ve çekilen 3 diş yerine kesilen 7 diş oldu kaplama yapılacak kendimi çok kötü hissediyorum sapasağlam dişlerimi kestiler, implant sordum özele yapılamaz kemik ince dendi, kaplama için de 100 bin civarı istedikleri için devlete yaptıracağım ama metal destekli porselen kullandıkları için yapay duracak diye de çok korkuyorum
13 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Köprüde metal destek koymazlarsa sürekli sorun yaşarsın. Metal destek biraz kalınlık veriyor ama sağlam oluyor.
Ön diş olduğu icin içime hiç sinmiyor
Haklısın. İmplant neden yapmıyorlar?
Devlette implant zaten yokmuş hadi dedim 3 diş çekildi o kadarını bari yaptırayım gittim özel de kemik yapın cok ince yapılamaz tutmaz dediler , zinkron yaptırayım dedim oda cok pahalı
Arka taraflar sorun değilde. Ön taraflar için kendini biraz zorlayabilirsen iyi olur. Tabi imkanın varsa.
100 civarı fiyat aldım hep cok büyük bütçe Şu an benim için 30 40 olsa çıkarım da , kestikleri için cok üzüldüm sadece dişlerim gayet sağlamdı
Ön iki dişi özelde zirkonyum yaptır. 2 diş 20.000 TL falan tutar
Maalesef öyle değilmiş iste 2 diş olarak geçmiyormuş yanlardan 4 tane daha kesildi toplam 6 diş oldu
Hangi şehirdesiniz?
İstanbul
Bende Kadıköy'deyim. Dişci arkadaşım var. İyi ve uygun yapıyor. Yarın bir sorayım. Dişlerinizin resmini atma imkanınız olursa
Geçmiş olsun iyi veya kötü olması doktoruna bağlı
Doktora bağlamıyorum maalesef , onlar kesip ölçü alıyor protezi yapan farklı kişiler , onlara ulaşamam sonuçta birde kullandıkları malzeme maalesef kısıtlı
Onu doktor takip ediyor labaratuara verdiği talimat istediği şekil önemli
AA öyle düşünmedim , ama doktora ben daha 30 yaşındayım lütfen düzgün yapım dedim
Yani doktorun labaratuara arası önemli artık şansına
Yeni gelmiş doktorum
Neyse ben her gittiğimde darlıcam onu :)
Ama her halükarda metal destekli olduğu icin yapay duracak
Gittiğin zaman orada diş temizleme kısmı var yani kaplamaları tekrar yapıştırmdn önce mini labaratuara gönderirler ordakiler iyisini bilir kulak ver doktor hakkında ne diyorlar ordan fikir edinirsin
Personel ablaya sordum Güler yüzlü doktor ama geleli bir ay olmadı dedi ya 😓
Umarım güzel olur ya
Gecmiş olsun aşkım