Sadece uyku düzeni bozuk gibi göründü yorgunlukta uyku düzeninin bozukluğundan gelir zaten yanlış saatte uyuyup uyanmak gün boyu halsizlik yorgunluk bitkinlik yaratır
Ebesinin a ama yani öyle bir şey değil benim dediğim 12 de uyuyanin 2-3 e kadar uyuması normal değil öyle diyorsa muhtemelen ya hastadır ya da sana beklediğin değeri ilgiyi vermez öyle bir niyeti yok
arkadaşım hislerimi söyledim ama şu an ilişki istemiyorum, uzak mesafeden senle alakası yok falan diye uzun nazik paragraf yazdı da arkadaş kaldık her neyse öyle işte yakında buluşucaz
falan da hala hislerim var ona karşı ben hiç yaşıtım erkekle sohbet etmedim yüz yüze geç verilmiştim zaten okula ondan birazda yaşıtım göremem buluşuncada bence hisleri değişmez napıcam bilmiyorum ama çok iyi bir arkadaş kaybetmek istemiyorum
Sen bilirsin ne dim sonu acıyla bitiyor genelde bu arada erkekler %80 ihtimalle kızları genel olarak beğeniyorlar karakter olarak seviyorlarsa güzellik kriteri düşüyor eğer çocuk seni reddettiyse muhtemelen güzellik olarak beklediğinin çok altında olabilirsin
abi flörtte etmedik samimi arkadaşız flört falan da istemiyorum bende aslında istemiyorum ama hani ufak hoşlnasa çok güzel olurdu çok ortak yanımız var (uyumak dışında) ben tam tersiyim onun gece 4 de mi yatıyorum yine 9 da uyanırım bana 2 saat bile uyku 2 gün yetiyor bazen 3 falan
abi flörtte etmedik samimi arkadaşız flört falan da istemiyorum bende aslında istemiyorum ama hani ufak hoşlnasa çok güzel olurdu çok ortak yanımız var (uyumak dışında) ben tam tersiyim onun gece 4 de mi yatıyorum yine 9 da uyanırım bana 2 saat bile uyku 2 gün yetiyor bazen 3 falan
ama ailesi baskıcı çocuk başarılı bir öğrenci akademik başarısı yüksek zeki biri ailesi çok baskı yağıyor kızıyorsun her konuda kimseye anlatmadığı özelini eski hikayesini bile anlatıyor bide fotoğraflaştıktan sonra daha hızlı bakmaya başladı sen bide abi ilk aylar göreceksin bu BAKACAĞIM DİYİP 4 GÜN SONRA BAKIYORDU bi ara engellememden çok korkuyordu hatta wğxğwmdğ neyse işte şimdi gece en son 2 de yazdı HAYIR UYANIP BİR İNSAN NASIL GERİ GÖZLERİ AÇILMAZ VE GERİ UYUR bunu diyincede görüntülü arayım istersen kendin görürsün demişti sitem ediyorsun gibi dedi yok sadece şaşırıyorum dedim MADEM GERİ YATICAKSIN YAZMA GİT SONRA SABAH BAK OZAMAN AA SİNİR GELDİ
sen geç yerime abi sende sinirlenirsin ilk zamanlar 6 7 gün bakmıyordu ailesi telefonu falan da alıyor arada bundan sonra 4 5 e düştü sonra 2 ye düştü sonra geri 4 5 e çıktı sonra 3 e düştü 2 ye düştü fotoğraflaştık falan hergğn mutlaka azda olsa bakıyor BİDE BİR İNSAN SÜREKLİ MELGUL MU OLUR TELEFONA BAKMAYI SEVMİYORMUŞ MUŞ OF
e abi ne diyorsun bu duruma ama bak şimdi 100 mesaj yazsam hepsinde geli samimi şekilde cevaplıyor ben biraz fazla yazıyorumda bir tık fazla sadece 100 den 35 e indirdim mesaj atmayı baya gelişme var bende mwğckwpckwp
bş abide bana inst fake hesap aç ordan uzunca anlatayım demişti erkeğin seni nasıl seveceğinide ne olur ne olmaz dedim gitmedim sildim mesajlarını burdanda
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Her yerde uyumak normal değil
heryerde demeyimde genelde uyuyor
ama şöyle birley var gece uyuyamıyor
Sadece uyku düzeni bozuk gibi göründü yorgunlukta uyku düzeninin bozukluğundan gelir zaten yanlış saatte uyuyup uyanmak gün boyu halsizlik yorgunluk bitkinlik yaratır
da okuldan gelip 9 saat uyuyup cevap yazıp gözümü açıyorum diyip geri uyumaya gider mi yani okadar mı yorgun hisseder insan
açmıyoruö*
açamıyorum hay klavyeye
Artık derecesini bilemem ben mesela 6-7 gibi uyuyorum bazen 1 de bazen 3 te kalkıyorum gün boyu da başım ağrıyor
o diyelim gece 12 de yattı ya öğlen 2 3 e kadar uyuyordu bir ara düzeldi biraz yine
Ebesinin a ama yani öyle bir şey değil benim dediğim 12 de uyuyanin 2-3 e kadar uyuması normal değil öyle diyorsa muhtemelen ya hastadır ya da sana beklediğin değeri ilgiyi vermez öyle bir niyeti yok
bazen çok uyuyor sonra 3 gün gece uyuyamıyorum diyor kafası sürekli bir şey düşünüyor
Evlenin de bol bol uyusun hsjssksk
arkadaşım hislerimi söyledim ama şu an ilişki istemiyorum, uzak mesafeden senle alakası yok falan diye uzun nazik paragraf yazdı da arkadaş kaldık her neyse öyle işte yakında buluşucaz
yani arkadaş kalma durumunda buluşabiliriz dedi
Flörtle falan arkadaş kalinmaz ya onun için biraz geniş olmak ve kıskanç olmamak lazım genelde kalamiyor kimse ya da aldatma vesaire yaşanıyor
falan da hala hislerim var ona karşı ben hiç yaşıtım erkekle sohbet etmedim yüz yüze geç verilmiştim zaten okula ondan birazda yaşıtım göremem buluşuncada bence hisleri değişmez napıcam bilmiyorum ama çok iyi bir arkadaş kaybetmek istemiyorum
Sen bilirsin ne dim sonu acıyla bitiyor genelde bu arada erkekler %80 ihtimalle kızları genel olarak beğeniyorlar karakter olarak seviyorlarsa güzellik kriteri düşüyor eğer çocuk seni reddettiyse muhtemelen güzellik olarak beklediğinin çok altında olabilirsin
abi flörtte etmedik samimi arkadaşız flört falan da istemiyorum bende aslında istemiyorum ama hani ufak hoşlnasa çok güzel olurdu çok ortak yanımız var (uyumak dışında) ben tam tersiyim onun gece 4 de mi yatıyorum yine 9 da uyanırım bana 2 saat bile uyku 2 gün yetiyor bazen 3 falan
abi flörtte etmedik samimi arkadaşız flört falan da istemiyorum bende aslında istemiyorum ama hani ufak hoşlnasa çok güzel olurdu çok ortak yanımız var (uyumak dışında) ben tam tersiyim onun gece 4 de mi yatıyorum yine 9 da uyanırım bana 2 saat bile uyku 2 gün yetiyor bazen 3 falan
ama ailesi baskıcı çocuk başarılı bir öğrenci akademik başarısı yüksek zeki biri ailesi çok baskı yağıyor kızıyorsun her konuda kimseye anlatmadığı özelini eski hikayesini bile anlatıyor bide fotoğraflaştıktan sonra daha hızlı bakmaya başladı sen bide abi ilk aylar göreceksin bu BAKACAĞIM DİYİP 4 GÜN SONRA BAKIYORDU bi ara engellememden çok korkuyordu hatta wğxğwmdğ neyse işte şimdi gece en son 2 de yazdı HAYIR UYANIP BİR İNSAN NASIL GERİ GÖZLERİ AÇILMAZ VE GERİ UYUR bunu diyincede görüntülü arayım istersen kendin görürsün demişti sitem ediyorsun gibi dedi yok sadece şaşırıyorum dedim MADEM GERİ YATICAKSIN YAZMA GİT SONRA SABAH BAK OZAMAN AA SİNİR GELDİ
Hdjskskskskks sen dolmussun
sen geç yerime abi sende sinirlenirsin ilk zamanlar 6 7 gün bakmıyordu ailesi telefonu falan da alıyor arada bundan sonra 4 5 e düştü sonra 2 ye düştü sonra geri 4 5 e çıktı sonra 3 e düştü 2 ye düştü fotoğraflaştık falan hergğn mutlaka azda olsa bakıyor BİDE BİR İNSAN SÜREKLİ MELGUL MU OLUR TELEFONA BAKMAYI SEVMİYORMUŞ MUŞ OF
7 ay oldu abi konuşalı resmen hatta 7.5 da olabilir
e abi ne diyorsun bu duruma ama bak şimdi 100 mesaj yazsam hepsinde geli samimi şekilde cevaplıyor ben biraz fazla yazıyorumda bir tık fazla sadece 100 den 35 e indirdim mesaj atmayı baya gelişme var bende mwğckwpckwp
ABİ KALK UYUMA SORULARIM VAR BİR SÜRÜ MEĞCMWĞCÖĞS
aha uyudu valla ryvah abiyi kurtaramadık desene
Bdjsksksks
Ya birine yorum yapmıştım sesli anlatcam dedi instaya geçtik bı saattir anlatıyor o yüzden bakamadım mesajlarına sbjsksksksmmsw
bş abide bana inst fake hesap aç ordan uzunca anlatayım demişti erkeğin seni nasıl seveceğinide ne olur ne olmaz dedim gitmedim sildim mesajlarını burdanda
ABİ YA MADEM YAZSIN CEVAPTA VERSEYDİN HOOOO
sanırım hala anlatıyor eğmwğmcğw
Bdjsksskksks
Aya abi güleceğine konuşurmusun up uzun yazdım bak artık ben hesabı silicem
ya da cevaplık bir şey yok neyse siliyorum ben
Kan değerlerine baktırsın
vitamini eksik çıktı ama ilaçlarını içti yine aynı
Tiroid değerleri normal mi? Sadece vitamin mi eksik
okadar sormadım abi wğxkwğdş ama kan değerleri düşük çıkmıştı biraz hatta sürekli ben hatırlatıyorum ilacını içtin mi diye unutuyordu
Bir kaç gün kullansın bakalım, toparlar belki
yarın sorarım abi he şey demiştim yatağa geçince yorgunluğum gidiyor diyordu oyüzden sanırım sürekli uyuyor
Geçmiş olsun
NOLDU ABİ KORKUTMA
Korkutmuyorum yahu. Son derece normal şekilde geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Hasta olana geçmiş olsun denir ya hani
Korkutmuyorum yahu. Son derece normal şekilde geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Hasta olana geçmiş olsun denir ya hani
tamam abi sağolasın kwğclwğd
Magnezyum eksikliği olabilir
Değil ya
Normal değil bir eksiklik belirtisidir
ama geceleri uyuyamıyorum çok nadir uyuyor
uyuyamıyorsa *
Magnezyum