küçüklükten kalan bir travma ya, iğneden çok korkuyorum. şimdi vitamin iğneleri vurdurmam lazım, doktora dedim ama yaptırırsın bir şey olmaz dedi. nasıl daha az acır, nasıl bu korkumu yenebilirim
14 gü
küçüklükten kalan bir travma ya, iğneden çok korkuyorum. şimdi vitamin iğneleri vurdurmam lazım, doktora dedim ama yaptırırsın bir şey olmaz dedi. nasıl daha az acır, nasıl bu korkumu yenebilirim
Ben ilk defa 7-8 yaşlarında iğne oldum onda da iki defa havale geçirdim çok ateşim vardı üzerimde ne varsa ateşimden dolayı çıkardım iştahım yoktu midem bulanıyordu annem ve teyzem beni tuttular kalçamı açtılar utandım çünkü odada bayanlar vardı. hemşire geldi ağrı kesici ateş düşürücü iğne yaptı ilaç önce yaktı sonra ağrı yaptı sonra uyudum ama uyanınca sanki yeniden doğmuş gibi turp gibi oldum iyileştim koştum oyun oynadım. Sonra anladım ki bu dünyadaki en değerli varlığım sağlığım anladım ki hemşire haklıymış büyüyünce öğrendim.😂
kendini kasmayacaksın ve rahat olacaksın. yani korkuyu aşmanın tek yolu onunla yüzleşmektir derler. eğer b12 iğnesiyse doktordan hap isteyebilirsin. tabii işe yarayıp yaramadığını bakılması lazım önce. bende işe yaramadığı için hap formatına geçmiştik.
Cevap
8Cevap
vuurlurken ıgne kasma kendını sakın ol alısırsın 1 2 kez gıdınce sonra normal döner
Bu azalmaz ki. İğneyi burunda derin nefes alacaksın o kadar
iğneleri evde vurdur. bilen tanıdık biri varsa.
daha az gerilirsin.
geçmiş olsun.
dodex mi?
Koldan mı vuruyorlar?
Offf çok kötü ya
Offf kalçadan birde çok sıkıntı
Başka bir şey dusun o an
Acısı sanki Sivrisinek ısırığı gibi düşün
Arkadan acıyor mu
Kalın mı iğne
Hapını al
Yaptırdın mı
Nasıldı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?