11 gü

Dişlerimi yaptırdım fakat şöyle bir sorun yaşıyorum yardımcı olur musunuz lütfen?

Arkadaşlar dişlerimi yaptırdım, özellikle üst sağ ve sol köprü rahatsız ediyor beni, şöyle mesela konuşurken çok fazla temas ediyormuş gibi hissediyorum dilime dişlerim yani konuşurken ısıracakmışım gibi hissediyorum açıkçası… Normalde nasıl olur bilmiyorum çünkü üst sağ ve sol tarafımda boşluklar vardı, bu durum normal mi yani konuşurken sıkışma gibi hissetmek ya da dilin fazlasıyla temas etme durumu normal mi yoksa dil arka dişlere hafif mi temas eder? Sizin diliniz dişlerinize nasıl temas ediyor konuşurken mesela d, t ve l harflerini söylerken olması gerekenden fazla temas ediyormuş gibi hissediyorum ve mesela şu anda hissediyorum derken…

Dişlerimi yaptırdım fakat şöyle bir sorun yaşıyorum yardımcı olur musunuz lütfen?
Cevapla