25 yaşında cocuk dogurduysan oh oluyor sana hiç kusura bakma ben 23 yaşındayım aramizda iki yaş var ama evlilikten çok korkarım çünkü en korktuğum şeylerden birisi çocuk dogurunca bir daha eski fiziğin olmuyor vede vucudunda saçma sapan çatlaklar vs oluyor ben bunun psikolojisini kaldıramam değmez
herkesin hayattaki öncelikleri olgunluk seviyesi ve bedeniyle olan ilişkisi farklı bi kadının anne olmayı seçmesi ve mucizevi bir süreçten geçmesi 'oh olsun' denilecek bir şey değil saygı duyulacak bir fedakarlıktır evlilikten ya da doğum yapmaktan korkman çok normal buna kimse bir şey diyemez. ama kendi korkuların ve kaygıların yüzünden anne olmayı seçmiş bir kadına 'oh oluyor sana' gibi çirkin bir üslupla yaklaşman hiç hoş değil kadınların birbirine destek olması gerekirken bu kösteklik niye?
Sen gencecik yaşta evlenmeyi secmissin sana nasıl destek olayım ☹️🤣 ayrıca çocuk doğurmak saygı duyulacak bir şey değil herkes doğuruyor. o fedakarlığida bir hiç uğruna yapıyorsun. dogurdugun cocuklarin sana hayırlı bir evlat olup olmayacağını bile bilmiyorsun ayrıca çocuk doğurmak korkunç bir şey bence boşuna allayıp pulluyorsunuz. bi zamandan sonra içten içe pişman olsanizda dışarıya belli edemiyorsunuz çünkü kendi seçimlerinizin sonucuna katlaniyorsunuz
analiz yeteneğine hayran kaldim 😄🙏🏻 Kendi yazdığın distopik senaryoya o kadar inanmışsın ki dünyada gerçekten mutlu olan ve ailesini seven insanların var olabileceği ihtimali seni dehşete düşürüyo bir psikoloğa görünmeni tavsiye ederim bu kadar nefret yükü bünyeye zarar
Bunlar benim distopik dünyam değil canım evlenen birçok kadının bir süre sonraki pişmanlıkları. biz seninle farklı dünyalardan bakıyoruz ben senin baktığın pencereden bakınca çocuk doğurmanin fiziki olarak korku nc boyutu olduğunu görebiliyorum ben bu yaşta çocuk bakacak onların aglamalarini çekecek uykularımı bölüp sürekli bebek emzirecek biri değilim benim önceliğim kendim Şu an. burada iki farklı kadın var biri özgürlüğünü ve kendini secen diğeri başkaları için kendinden fedakarlık yapan başkalarını seçen bir kadın
karşındaki kadının hayatını sadece bebek emzirmek ve uyku bölmekten ibaret sanacak kadar sığ vizyonsuz ve cahilsin ki sana ne anlatsam ufkunu aşacak farkındayım ama o küçümsediğin pencerenden kafanı azıcık kaldır da bak ben bir diş hekimiyim yıllarca emek vererek mesleğimi elime almış ekonomik özgürlüğünü sonuna kadar kazanmış toplumda saygın bir yeri olan ve kendi ayakları üzerinde dimdik duran bir kadınım ben senin o uykunu bölmeye bile korktugun konfor alanından çıkamadığın için özgürlük sandığın bencil dünyandan çok daha büyük bir hayat yaşıyorum gerçwk özgürlük hem kariyer yapabilecek zekaya hem kendi hayatını yönetebilecek güce hem de hayatına bir canlıyı dahil edip onu sevgiyle büyütebilecek cesarete sahip olmaktır ben hem kendimi seçtim hem mesleğimi seçtim hem de anne olmayı seçtim yani senin hayal bile edemeyeceğin o çok yönlü güçlü kadın profilinin tam kendisiyim senin kendini seçmek dediğin şey aslında hayatta hiçbir şey başaramamış sorumluluk almaktan ödü kopan bir korkağın tembelliğine kılıf uydurmasından başka bir şey değil hayattaki tek başarın uykunu bölmemek ve henüz çocuk doğurmamış olmakken benim gibi her alanda kendini var etmiş bir kadına kendini feda etmiş ya da pişman muamelesi yapamazsın Aramızdaki fark şu ben anne olarak da hekim olarak da birey olarak da sonuna kadar özgürüm ve kendi hayatımın zirvesindeyim sen ise 23 yaşında tanımadığın kadınların hayatlarına haset kusarak anca kendi yetersizliğini ve ezikliğini tatmin etmeye çalışan birisin şimdi o sığ pencereni yavaşça kapat uykuna geri dön ve benim gibi kadınların hayatını uzaktan hayranlıkla izlemeye devam et haddini bil denginle konuş
Birincisi ben senin mesleğin ekonomik durumun hakkında hiç konuşmadım. ikincisi ben bir tip ogrencisiyim kimsenin mesleğinde gözüm yok veya kıskanılacak bir durumda yok hemcinsimin kendi ayaklari üstünde durması benide sevindirir ama konu evlilik ve doğum senin mesleğin vizyonun beni ilgilendirmiyor evliligin ve çocuk doğurmanin çok fazla korkutucu yanı ağır sorumlulukları ve fazla fedakarlık gerektirdigini düşünmem beni tembel biri yapmıyor beni uyanık ve aklı başında biri yapıyor. ben sana dank diye gerçekleri sert bir üslupla söylediğim için canın sıkıldı. hayattaki en büyük başarım ne bilmem ama evliliği ve çocuk dogurmayi bir başarı zanneden insanlardan başarılı olduğum kesindir.(Mecazi anlamda) Konunun sorumluluk almakla alakasida yok çünkü sayısız insan evleniyor evlenen herkes sorumluluk sahibi olduğu için mi evleniyor? etrafında çocuklarla sürekli onların sorunlarıyla uğraşmayı edebi seyler yazarak guzellemeye çalışmissin her gece kalkıp uykularından uyanıp bebek emzirmenin veya hamile kalıp bir sürü kilo almanın bir süre bunun psikolojisini yaşamanın onları vermekle uğraşmanın vücudunun bozulmasının nasıl iyi bir yani olabilir bunları yaşamak nasıl başarı olarak görülür mesela? ben neden bu eziyetlere gencecik yaşımda katlanayim neden? niye kendimden büyük ölçüde fedakarlık yapayım sebep ne olsun? sürü bilinciyle evlenmiş. olmak için mi?
Birincisi ben senin mesleğin ekonomik durumun hakkında hiç konuşmadım. ikincisi ben bir tip ogrencisiyim kimsenin mesleğinde gözüm yok veya kıskanılacak bir durumda yok hemcinsimin kendi ayaklari üstünde durması benide sevindirir ama konu evlilik ve doğum senin mesleğin vizyonun beni ilgilendirmiyor evliligin ve çocuk doğurmanin çok fazla korkutucu yanı ağır sorumlulukları ve fazla fedakarlık gerektirdigini düşünmem beni tembel biri yapmıyor beni uyanık ve aklı başında biri yapıyor. ben sana dank diye gerçekleri sert bir üslupla söylediğim için canın sıkıldı. hayattaki en büyük başarım ne bilmem ama evliliği ve çocuk dogurmayi bir başarı zanneden insanlardan başarılı olduğum kesindir.(Mecazi anlamda) Konunun sorumluluk almakla alakasida yok çünkü sayısız insan evleniyor evlenen herkes sorumluluk sahibi olduğu için mi evleniyor? etrafında çocuklarla sürekli onların sorunlarıyla uğraşmayı edebi seyler yazarak guzellemeye çalışmissin her gece kalkıp uykularından uyanıp bebek emzirmenin veya hamile kalıp bir sürü kilo almanın bir süre bunun psikolojisini yaşamanın onları vermekle uğraşmanın vücudunun bozulmasının nasıl iyi bir yani olabilir bunları yaşamak nasıl başarı olarak görülür mesela? ben neden bu eziyetlere gencecik yaşımda katlanayim neden? niye kendimden büyük ölçüde fedakarlık yapayım sebep ne olsun? sürü bilinciyle evlenmiş. olmak için mi?
Bu sizin tercihiniz. Saygı duyarim aynısını da sizden beklerim. bir hekim adayı olarak kadın bedeninin o muazzam biyolojisini emzirmeyi ve anne olmayı eziyet ve vücudun bozulması diye niteleyecek kadar sığ bir vizyondaysan senin okuduğun okuldan da mesleki geleceğinden de şüphe ederim. neyse daha fazla uzatmak istemiyorum herkesin kendi kararı umarım bi gun herkesin sizle aynı düşüncede olmadığını anlayacak kapasiteye ulaşırsınız iyi günler
Sığ bir vizyon falan değil bu. ben gerçeklerle hareket ediyorum sen sürekli allayıp pullamaya calisiyorsun. Tamda hekim adayı olduğum için bunları çok daha iyi ve detaylı biliyorum. anne olmak bir eziyet değil mi? sen çok fazla hayal dünyasında mi yaşıyorsun? ben konuşmanın başından beri anne olan bir kadının yaşadığı fiziksel ve psikolojik sıkıntıları yazıyorum sense üstünü kapatıp bu muazzam bişe falan diyorsun gerçekleri kabullenmeyen sensin.
Sığ bir vizyon falan değil bu. ben gerçeklerle hareket ediyorum sen sürekli allayıp pullamaya calisiyorsun. Tamda hekim adayı olduğum için bunları çok daha iyi ve detaylı biliyorum. anne olmak bir eziyet değil mi? sen çok fazla hayal dünyasında mi yaşıyorsun? ben konuşmanın başından beri anne olan bir kadının yaşadığı fiziksel ve psikolojik sıkıntıları yazıyorum sense üstünü kapatıp bu muazzam bişe falan diyorsun gerçekleri kabullenmeyen sensin.
Ayrıca madem benimle aynı şeyleri dusunmuyorsun doğum yapmanın bedeni bozacağına katılmıyorsun neden burada vücudundaki çatlaklarla ilgili soru açtın? sürekli doğum yapmayı allayıp pulladin madem mükemmel bişe niye senin çatlakların var
Çatlaklar insan anatomisinde o kadar normal bir durumdur ki az çok tıp bilgin varsa ergenlikte hızlı kilo alıp vermede ani boy uzamasında veya spor yapıp kas kütlesi kazanıldığında bile bu tarz deri çatlaklarının oluştuğunu çok iyi bilirsin yani bu durum sadece hamileliğe özel bir şey falan değil ayrıca senin o dar ufkunda sandığın gibi vücudun bozulduğu ah vah edilecek bir durum da ortada yok altı üstü ufak ve küçük çizgiler ama sen kadınları sadece bir et parçasından ve objeden ibaret sandığın için bunu kavrayamıyorsun bizler birer obje değiliz duygularımız var ve sen de dahil hiçbir kadın dünyaya sadece o çok övündüğün mükemmel fiziğiyle var olmadı düşünceleriyle karakteriyle var oldu sen ise tıp okuduğunu iddia etmene rağmen insanı sadece pürüzsüz bir deriden ibaret sanacak kadar sığ kalmışsın profilimi didikleyip buralardan vurmaya çalışman senin zavallılığındır benim hayatım da düşüncelerim de senin o küçük dünyana fazla gelir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Siz kaç yaşındasiniz çatlaklar çocuk doğuran kadınlarda oluyor,🤦
doğurdum zaten 25 yasindayim
Bu yaşta mi dogurdun oha
25 normal erken değil bana göre
25 yaşında cocuk dogurduysan oh oluyor sana hiç kusura bakma ben 23 yaşındayım aramizda iki yaş var ama evlilikten çok korkarım çünkü en korktuğum şeylerden birisi çocuk dogurunca bir daha eski fiziğin olmuyor vede vucudunda saçma sapan çatlaklar vs oluyor ben bunun psikolojisini kaldıramam değmez
herkesin hayattaki öncelikleri olgunluk seviyesi ve bedeniyle olan ilişkisi farklı bi kadının anne olmayı seçmesi ve mucizevi bir süreçten geçmesi 'oh olsun' denilecek bir şey değil saygı duyulacak bir fedakarlıktır evlilikten ya da doğum yapmaktan korkman çok normal buna kimse bir şey diyemez. ama kendi korkuların ve kaygıların yüzünden anne olmayı seçmiş bir kadına 'oh oluyor sana' gibi çirkin bir üslupla yaklaşman hiç hoş değil kadınların birbirine destek olması gerekirken bu kösteklik niye?
Sen gencecik yaşta evlenmeyi secmissin sana nasıl destek olayım ☹️🤣 ayrıca çocuk doğurmak saygı duyulacak bir şey değil herkes doğuruyor. o fedakarlığida bir hiç uğruna yapıyorsun. dogurdugun cocuklarin sana hayırlı bir evlat olup olmayacağını bile bilmiyorsun ayrıca çocuk doğurmak korkunç bir şey bence boşuna allayıp pulluyorsunuz. bi zamandan sonra içten içe pişman olsanizda dışarıya belli edemiyorsunuz çünkü kendi seçimlerinizin sonucuna katlaniyorsunuz
analiz yeteneğine hayran kaldim 😄🙏🏻 Kendi yazdığın distopik senaryoya o kadar inanmışsın ki dünyada gerçekten mutlu olan ve ailesini seven insanların var olabileceği ihtimali seni dehşete düşürüyo bir psikoloğa görünmeni tavsiye ederim bu kadar nefret yükü bünyeye zarar
Bunlar benim distopik dünyam değil canım evlenen birçok kadının bir süre sonraki pişmanlıkları. biz seninle farklı dünyalardan bakıyoruz ben senin baktığın pencereden bakınca çocuk doğurmanin fiziki olarak korku nc boyutu olduğunu görebiliyorum ben bu yaşta çocuk bakacak onların aglamalarini çekecek uykularımı bölüp sürekli bebek emzirecek biri değilim benim önceliğim kendim Şu an. burada iki farklı kadın var biri özgürlüğünü ve kendini secen diğeri başkaları için kendinden fedakarlık yapan başkalarını seçen bir kadın
karşındaki kadının hayatını sadece bebek emzirmek ve uyku bölmekten ibaret sanacak kadar sığ vizyonsuz ve cahilsin ki sana ne anlatsam ufkunu aşacak farkındayım ama o küçümsediğin pencerenden kafanı azıcık kaldır da bak ben bir diş hekimiyim yıllarca emek vererek mesleğimi elime almış ekonomik özgürlüğünü sonuna kadar kazanmış toplumda saygın bir yeri olan ve kendi ayakları üzerinde dimdik duran bir kadınım
ben senin o uykunu bölmeye bile korktugun konfor alanından çıkamadığın için özgürlük sandığın bencil dünyandan çok daha büyük bir hayat yaşıyorum gerçwk özgürlük hem kariyer yapabilecek zekaya hem kendi hayatını yönetebilecek güce hem de hayatına bir canlıyı dahil edip onu sevgiyle büyütebilecek cesarete sahip olmaktır ben hem kendimi seçtim hem mesleğimi seçtim hem de anne olmayı seçtim yani senin hayal bile edemeyeceğin o çok yönlü güçlü kadın profilinin tam kendisiyim
senin kendini seçmek dediğin şey aslında hayatta hiçbir şey başaramamış sorumluluk almaktan ödü kopan bir korkağın tembelliğine kılıf uydurmasından başka bir şey değil hayattaki tek başarın uykunu bölmemek ve henüz çocuk doğurmamış olmakken benim gibi her alanda kendini var etmiş bir kadına kendini feda etmiş ya da pişman muamelesi yapamazsın
Aramızdaki fark şu ben anne olarak da hekim olarak da birey olarak da sonuna kadar özgürüm ve kendi hayatımın zirvesindeyim sen ise 23 yaşında tanımadığın kadınların hayatlarına haset kusarak anca kendi yetersizliğini ve ezikliğini tatmin etmeye çalışan birisin şimdi o sığ pencereni yavaşça kapat uykuna geri dön ve benim gibi kadınların hayatını uzaktan hayranlıkla izlemeye devam et haddini bil denginle konuş
Birincisi ben senin mesleğin ekonomik durumun hakkında hiç konuşmadım. ikincisi ben bir tip ogrencisiyim kimsenin mesleğinde gözüm yok veya kıskanılacak bir durumda yok hemcinsimin kendi ayaklari üstünde durması benide sevindirir ama konu evlilik ve doğum senin mesleğin vizyonun beni ilgilendirmiyor evliligin ve çocuk doğurmanin çok fazla korkutucu yanı ağır sorumlulukları ve fazla fedakarlık gerektirdigini düşünmem beni tembel biri yapmıyor beni uyanık ve aklı başında biri yapıyor. ben sana dank diye gerçekleri sert bir üslupla söylediğim için canın sıkıldı. hayattaki en büyük başarım ne bilmem ama evliliği ve çocuk dogurmayi bir başarı zanneden insanlardan başarılı olduğum kesindir.(Mecazi anlamda) Konunun sorumluluk almakla alakasida yok çünkü sayısız insan evleniyor evlenen herkes sorumluluk sahibi olduğu için mi evleniyor? etrafında çocuklarla sürekli onların sorunlarıyla uğraşmayı edebi seyler yazarak guzellemeye çalışmissin her gece kalkıp uykularından uyanıp bebek emzirmenin veya hamile kalıp bir sürü kilo almanın bir süre bunun psikolojisini yaşamanın onları vermekle uğraşmanın vücudunun bozulmasının nasıl iyi bir yani olabilir bunları yaşamak nasıl başarı olarak görülür mesela? ben neden bu eziyetlere gencecik yaşımda katlanayim neden? niye kendimden büyük ölçüde fedakarlık yapayım sebep ne olsun? sürü bilinciyle evlenmiş. olmak için mi?
Birincisi ben senin mesleğin ekonomik durumun hakkında hiç konuşmadım. ikincisi ben bir tip ogrencisiyim kimsenin mesleğinde gözüm yok veya kıskanılacak bir durumda yok hemcinsimin kendi ayaklari üstünde durması benide sevindirir ama konu evlilik ve doğum senin mesleğin vizyonun beni ilgilendirmiyor evliligin ve çocuk doğurmanin çok fazla korkutucu yanı ağır sorumlulukları ve fazla fedakarlık gerektirdigini düşünmem beni tembel biri yapmıyor beni uyanık ve aklı başında biri yapıyor. ben sana dank diye gerçekleri sert bir üslupla söylediğim için canın sıkıldı. hayattaki en büyük başarım ne bilmem ama evliliği ve çocuk dogurmayi bir başarı zanneden insanlardan başarılı olduğum kesindir.(Mecazi anlamda) Konunun sorumluluk almakla alakasida yok çünkü sayısız insan evleniyor evlenen herkes sorumluluk sahibi olduğu için mi evleniyor? etrafında çocuklarla sürekli onların sorunlarıyla uğraşmayı edebi seyler yazarak guzellemeye çalışmissin her gece kalkıp uykularından uyanıp bebek emzirmenin veya hamile kalıp bir sürü kilo almanın bir süre bunun psikolojisini yaşamanın onları vermekle uğraşmanın vücudunun bozulmasının nasıl iyi bir yani olabilir bunları yaşamak nasıl başarı olarak görülür mesela? ben neden bu eziyetlere gencecik yaşımda katlanayim neden? niye kendimden büyük ölçüde fedakarlık yapayım sebep ne olsun? sürü bilinciyle evlenmiş. olmak için mi?
Bu sizin tercihiniz. Saygı duyarim aynısını da sizden beklerim. bir hekim adayı olarak kadın bedeninin o muazzam biyolojisini emzirmeyi ve anne olmayı eziyet ve vücudun bozulması diye niteleyecek kadar sığ bir vizyondaysan senin okuduğun okuldan da mesleki geleceğinden de şüphe ederim. neyse daha fazla uzatmak istemiyorum herkesin kendi kararı umarım bi gun herkesin sizle aynı düşüncede olmadığını anlayacak kapasiteye ulaşırsınız iyi günler
Sığ bir vizyon falan değil bu. ben gerçeklerle hareket ediyorum sen sürekli allayıp pullamaya calisiyorsun. Tamda hekim adayı olduğum için bunları çok daha iyi ve detaylı biliyorum. anne olmak bir eziyet değil mi? sen çok fazla hayal dünyasında mi yaşıyorsun? ben konuşmanın başından beri anne olan bir kadının yaşadığı fiziksel ve psikolojik sıkıntıları yazıyorum sense üstünü kapatıp bu muazzam bişe falan diyorsun gerçekleri kabullenmeyen sensin.
Sığ bir vizyon falan değil bu. ben gerçeklerle hareket ediyorum sen sürekli allayıp pullamaya calisiyorsun. Tamda hekim adayı olduğum için bunları çok daha iyi ve detaylı biliyorum. anne olmak bir eziyet değil mi? sen çok fazla hayal dünyasında mi yaşıyorsun? ben konuşmanın başından beri anne olan bir kadının yaşadığı fiziksel ve psikolojik sıkıntıları yazıyorum sense üstünü kapatıp bu muazzam bişe falan diyorsun gerçekleri kabullenmeyen sensin.
Ayrıca madem benimle aynı şeyleri dusunmuyorsun doğum yapmanın bedeni bozacağına katılmıyorsun neden burada vücudundaki çatlaklarla ilgili soru açtın? sürekli doğum yapmayı allayıp pulladin madem mükemmel bişe niye senin çatlakların var
Çatlaklar insan anatomisinde o kadar normal bir durumdur ki az çok tıp bilgin varsa ergenlikte hızlı kilo alıp vermede ani boy uzamasında veya spor yapıp kas kütlesi kazanıldığında bile bu tarz deri çatlaklarının oluştuğunu çok iyi bilirsin yani bu durum sadece hamileliğe özel bir şey falan değil ayrıca senin o dar ufkunda sandığın gibi vücudun bozulduğu ah vah edilecek bir durum da ortada yok altı üstü ufak ve küçük çizgiler ama sen kadınları sadece bir et parçasından ve objeden ibaret sandığın için bunu kavrayamıyorsun bizler birer obje değiliz duygularımız var ve sen de dahil hiçbir kadın dünyaya sadece o çok övündüğün mükemmel fiziğiyle var olmadı düşünceleriyle karakteriyle var oldu sen ise tıp okuduğunu iddia etmene rağmen insanı sadece pürüzsüz bir deriden ibaret sanacak kadar sığ kalmışsın profilimi didikleyip buralardan vurmaya çalışman senin zavallılığındır benim hayatım da düşüncelerim de senin o küçük dünyana fazla gelir
Yaş kaç ki vücut sürekli kendini yeniliyor tuzlu su güneş belkide iyi gelecektir
Arc dene balım biraz etki ediyor.
yuzde kac azalma olur canim ya
Valla canım yeniyse çatlaklar ciddi azalır benim 9 senelik ama o haliyle bile %60 azaldı
nerede yaptırdınız acaba rica etsem söyleyebilir misiniz
Canım ben İzmir'de yaşıyorum İzmir'de özlem yıldız diye bı güzellik salonunda yaptırdım
Hangi bölge
alt karın
Doğum sonrası mı
evet canım kirmizi mor renk şu an
Yaş kaç peki. Sezeryan mı oldun
25, normal oldum
Proteinli krem kullan öyle yaptım ben
işe yaradı mi peki hangisini kullandınız acaba
Evet bende yaradı, gizliden çıkayım konuşuruz
Tkob ed konuşurus
Beş kuruş etmiyor
neden
Boş ağrı yaparsın işe yaramıyor
Denemelisin
Sanmam.