18 gü

20 yaşında bu kadar unutkanlık ve demans belirtisi olabilir mi?

Son zamanlarda çok unutkan hissediyorum, insanların isimlerini unutuyorum, doğru kelimeleri bulamıyorum ve olayları eskisi gibi kronolojik olarak sıralayamıyorum. Gözle görülür bir düşüş var. Sanki bir sisin içindeyim. Ailemi görüyorum isimlerini biliyorum ama onları tanımıyorum hissi de var. Uzun süreli derealizasyon yaşamıştım ama bu başka gibi sanki.

20 yaşında bu kadar unutkanlık ve demans belirtisi olabilir mi?
Cevapla