Dün çok çay kahve içtim üst üste, ondan mıdır bu baş ağrısı 😬
19 gü
Dün çok çay kahve içtim üst üste, ondan mıdır bu baş ağrısı 😬
Evet, fazla kafein baş ağrısı yapabilir. Özellikle çok çay veya kahve içtiysen ve yeterince su içmediysen baş ağrısı görülebilir. Bol su içip biraz dinlenmek iyi gelebilir. ☕🙂
Suyu az içtim doğru
Bol boliç 👍
Bugün telafi edeyim teşekkürler
Rica ederim. 🙂✨
Cevap
23Cevap
Bana yapmıyor.
Yorgun musun peki birseyler ye temiz hava al geçer :)
Kahvaltı edeyimde bir doloreks içeyim
Birsey içme alıştırma kendini balkona çık biraz temizlik hava al
Günaydın ben günde üç kez kahve içiyorum çay ise en az 4 demlik içiyorum
Baş ağrısı?
Uykuyla alakalı değilse ondandır yani az uyuyup uykunu alamamışsan ondan da olabilir.
Dolaylı yoldan yapar kahve çay susuzluğu artırır susuzlukta baş ağrısı yapar
Yapmaz canım
Şifa niyetine mastürbasyon yap sinirler filan gevşesin
Tövbe estağfurullah
Niye be nooooldu
Fazlası baş ağrısı yapar. Çözümü bende o işin
Migreni tetikler
Migren var zaten bırakmıyor yakamı midem bulanmaya başladı
Sade Türk kahvesinin içine limon sıkmayı dene ilacın yoksa. Tadı çok kötü ama iyi geliyor
Deneyeyim canım kahvaltı etmedim onnda içmedim ilaç
Bugün ara ver. Yan etki yapmıştır.
Öyle yapayım teşekkürler
Rica ederim. Geçmiş olsun kızçe.
Yapmaz catpinti yapar max
Kalpte sıkıntı yok baş kütük gibi
Genelde kafein başağrısını alır
Hadi ya bende ters etki mi yaptı
Seninki stress uykusuzluk ya da gerginlik kaynaklı olabilir ya da rüzgar da fazla kalmıssındır
Geç yattım erken kalktım
Dinlenemediğinden kaynaklıdır
Misafirim kanepede belim kırıldı nasıl dinleneyim😂
Eyvahh kötü olmuş o zaman sebebi belli oldu😂
Dinlenememektense evet sebebi bu😅
Tam olarak sebebi bu😁
hayır. gerginsindir o yüzden. rahatlaman gerek
Sabah sabah ne gerginliği ayol
esas sabah gergin olursun. salma kendini
Evet yapar bol su ile geçer
Çayda sorun yoksa kahve sıkıntı
Bol su iç
Evet susuzluk tetiklemiş olabilir
Geç mi uyudun
Evet o da var
Yok ya😂
yapabilir dikkatli ol
Uykusuzluktandır bence
Bana yapmıyor
yapmaz.
Baş ağrısına iyi
Gelir tam tersi
Olabilir
Yapıyor biraz
Fena hemde
O kadar icme bir daha 😄
Olur ciğerim
Dbdndndn uzun süredir duymadığım bir cümle 🤣
Yapmaz
Yapar
Yapar tabi
Çarpıntı yapar
Bide bayıl Feriha
😂ay ayyy bana bişeyler oluyooo😵💫
Yapmaz çay kahve bas ağrısı 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?